• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

Tllle! Ditt ljus är tänt. Hoppas att du se det.

Vill önska alla en glad Valborg och Therese en go kväll med tjejerna.

Kramar och tankar/ Marie i Helsingborg

• Morty

Tankarna finns hos er flera gånger om dagen. Jag MÅSTE in här varje dag för att kolla av läget och se så att ni mår bra. Ni är de bästa föräldrarna till Tille. Han hamnade helt rätt. Med all den kärlek och ömhet som dels ni (Therese, Nicklas, Liam och Dea) har gett till Tille. Sen er familj, släkt och vänner som har ställt upp och gett kärlek till er och Tille prinsen. Det kunde inte vara bättre.

Lyckos den bebis som Tille blir storebror till. Ni är en kanonfamilj!!!!

Massa kramisar

• Happy me
    Hej på er familjen! Hoppas ni har haft en finfin dag! Hos oss har visserligen solen vairt framme men oj vilka vindar! Inte ens den starkaste av fjärilar skulle klara dessa vindar tror jag.

Här har det firats kan jag säga! Vi ville ge barnen ett minne att dela med sig av till kommande generationer framöver så vi satte oss i bilen och åkte ner till Stockholm. Vi firade av kungen både vid borggården, slottsbacken och i kortegen! Så nu har de fått vinka med flaggor och tagit kort på kungen med familj! Vi bygger våra liv på minnen, eller hur?

Nu är de stora barnen i väg på valborgsfirande men lilltösen och jag blev kvar hemma.

Apropå Kristoffer och Tille så tror jag kanske inte bara att det är Therese och Nicklas som har ifrågasatts utifrån sonden. Jag tror att Kristoffers mamma och pappa säkert också fått frågan varför de gör det om det inte är bra... Det var inte bra för Tille som sagt men jättebra för Kristoffer. Ville bara vända på det hela också.

Gilga
    Det var tråkigt att höra att även ni har förlorat ett barn i denna sjukdom. Jag hoppas du finner om möjligt lite tröst i allt stöd EB-föreningen nu har fått genom Tille. Kram!

Therese och Nicklas, snart dags att börja packa. Har ni allt ni behöver nu då?

Lilla Tillehjärtat! I kväll förstår du får du hänga på din stjärnas ena udd och beskåda himlen nedanför! Vi här nere tänder många fina stjärnor i regnbågens alla färger just i kväll förstår du! Jättefint är det! Sen kommer en del smällar också men de är inte farliga - du är så långt från dem du så kanske hör du dem inte heller... Kommer tänka på dig när jag ser dem i kväll. Ha det så fint! En lång snusning och en pyttekram mitt lilla Tillehjärta!
  • maxmille

Tänker på er! Hoppas ni har en trevlig Valborg:)

• Kerstin001

Hello Therese,
    today I have a little questins:
    What means Innebandy, I think it is a kind of sport??

Thanks
    Kerstin

• JohannaAxelsson

Kerstin001: Yes it is a sport. It´s a sort of hockey but not on ice and you don´t use blades. You run with at sort of hockey-stick an try to shoot a platicball into youe opponents goal.

I hope you understand how I mean

• Hemgårn

Godkväll! Tille, jag sitter och skriver på en jobbansökan. Jag vill byta jobb! Håll tummarna för mig lill-killen!

Åter till ansökan.. Vi hörs sen!

Snusningar, din Jordekompis Magnus

• Anonym

Hello,
    the last days, we don`t hear about Liam. Is he not there?

• FraNorge

God kveld, gode mennesker. Nå har jeg vært ute og gått en laaang tur. Blir nok litt inspirert av treninga di, Therese. Godt var det hvertfall, riktig nyte at våren er her.
    Vil si at jeg har aldri vært i tvil om at dere hele tiden gjorde det som var best for lille Tille. Han var heldig, som hadde slike utrolige foreldre som dere..
    Da vil jeg si god natt, skal på jobb i morgen, så må vel finne senga. Klem.