• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hemgårn

Therese: Akta dig för innebandy i löpardojor! De är inte gjorda för belastning i sidled det brukar kunna resultera i stukningar av fotleder.. Ta det försiktigt! Du ska ju inte hoppa runt i Thighland (hihi) på kryckor!

Själv pumpar jag runt i Nyköping i ett par ASICS Gel Kayano.. Jag är tung och behöver lite mer dämp. Jag skulle inte vilja spela innebandy i dem dock.

Kram, Magnus

• Tarjas

Hej Therese och hela underbara familjen. Ni verkar åter igen ha haft en bra dag. Ni starka människor...Och hålla på och springa och greija. Själv ska jag hoppa upp på motionscykeln så fort Elina somnat. Ha en trevlig kväll. Hoppas du vann på pokern=)

Tillehjärtat... sov så sött nu lilla vän...det är en ny dag imorgon...samla krafterna så du orkar busa och leka med dina kompisar...

Du finns i mitt hjärta idag...imorgon...i evighet...

Kramar till er alla

Tarja

• Klatermaja

Madd3: Den har jag läst förut och om jag inte tar helt fel så hade han som sagt var en annan undergrupp än Tille. Therese och Nicklas ska ha förtydligat det med i en artikel.

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Weronica81

Tille sötaste lilla ängel.. 

Snusningar till dig..

Goa kramar till familjen!

Hoppas ni får en toppen semester Cool

Det är ni värda å mer därtill!

Ha d gott!

• Klatermaja

Önskar en trevlig kväll och god natt både till familjen kärlek och Tille ängeln .

Kraaam

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Eija77

Önskar er en god natts sömn eller vad ni nu tänker ha för er
    Hoppas på en solig och fin dag imorgon med nya äventyr.

Tille: Kan fortfarande inte se kort på dig utan att tårarna tokrinner. Det är så sorgligt att du inte finns här på jorden med oss... men jag hoppas innerligt att du har det bra nu.
    Saknar dig fast jag aldrig träffat dig... du finns med mig varje dag! *kram*

• Bonus

Tittar förbi efter flera dagars frånvaro...
    Skönt att Liam kommit hem och att han haft det bra.

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Yahoo

Mysigt att du varit ute och ridit häromdagen, det är väl skönt och avkopplande om något. Det kan verkligen få en att må bra och rensa tankar.
    Vart i Thailand ska ni? Jag är sååå sugen på att åka tillbaka, det är ett så underbart land. Mina föräldrar kom precis efter nästan tre veckor där. Det gör ju inte att man längtar mindre precis...
    Skönt att Liam kommit hem och att han verkar komma in i vardagen direkt.
    Hoppas ni får en trevlig semester..
    Kramar malin