• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • corinne7

Hej Therese!
    Jag har inte skrivit på länge,men det beror på skrivtorka.Jag har följt Er varje dag ,och ofta vill jag skriva så mycket vackert till dig ,då du ger så mycket till oss här på FL,men orden kommer inte alltid till sin rätt och jag får liksom lite svårt att skriva.Alla här inne på Fl är så fantastiskt duktiga på att uttrycka sina känslor ,ge peppande kommentarer och mysiga inlägg.Varje gång tänker jag: oh så där skulle jag ha skrivit.Jag vill bara säga återigen att jag och fler med mig ,uppskattar oerhört mycket det ni i familjen har delat med Er.Min man säger att han hade en annan fru innan Tille kom i vårt liv.Livets gåtor förändrar en.
    Kram Marie

• koje

Tille lille hoppas att du har det bra där uppe. Undras om du träffat på mina 2 små änglar som inte fick komma till jorden och hälsa på. Den första ängeln skulle fyllt 20 idag.

Många kramar till er alla.

Från familjen Haack i skånes fagerhult

• Ella79

Tittar bara in för att säga God Natt...

Du är så duktig med träningen, jag får så dåligt samvete. Men jag har faktiskt börjat så smått jag också, jag är dock inte lika flitig som dig. Men då ska jag ju å andra sidan inte komma i en bikini om två veckor *ler*... Hoppas ni får en underbar resa, det är ni värd.

Det är så roligt att läsa om hur mycket du tycker om Liam trots att han inte är din biologiska son. Du verkar ha tagit honom till ditt hjärta på det mest självklara sättet. Tänk att det finns människor som du. Vi har mycket att lära av dig...natti natti/Elin

• Jonalv

Gokväll !

..nu så har jag läst hela tråden det tog ett tag :):) Måste bara höra om inte någon eller ni Therese har hört hur det gick för Camilla när hon sjöng den helt underbart fina låten om Tille i Hollywood igår??

Ha en fortsatt bra kväll och en god natt till er och alla här på fl.

Kram

Jonalvs mamma

• mollanmus

sov gott hela familjen och alla andra här inne!

Du med Tilleman!
    kram

• socka

Hej Therese. Duktig du är med träningen.Själv har jag bara kommit igång med ridningen efter min gravitet och jag vet att de gör j.....t ont efter första turen!!
    Du skrev om att man kunnde se bildspel på Tille och jag undrar var? Tänker på er.. Kram Pia

• skåne84

Godnatt familjen Tänker på er så så mycket saknar tille alltid i mitt hjärta du e min lille prins du har gett så mycket på så kort tid TACK!

• CrystalHeart
    Kikar in innan det är dags för sängen.

Ville bara önska er en God Natt med vackra drömmar.

Tillevännen, du är i mina tankar varje dag.
    Tänker på hur du har det där uppe bland molnen.
    Jag vet ju att du sover tryggt om natten i din stjärnas sken.

Sänder famnen full av *kramar* till hela er familj.