• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanders mamma 04

Håper dagen har vært fin. Det nærmer seg avreise til Thailand nå. Dere får sikkert en kjempefin tur. Har ikke vært der selv, men har mange kjente som roser landet opp i skyene Det blir nok deiligt med sol og varme.

Ønsker dere en riktig fin kveld og en god natt! Tenker på dere og lille Tille.

*KLEM*

• kapet

Hej familjen,Tille  och alla goa människor här på FL
    Jag har inte varit här inne på hela dan idag.Har bränt mig rätt så illa idag när jag lagade lunch.Men ,men det går över.

Läste din dagbok och det är skönt att höra att Liam verkar komma in i vardagen.
    Idag regnade det nästan hela dag,men ikväll så klarnade det upp och solen tittade fram.Då tänkte jag att nu är det våran kämpe som ordnat med lite sol här i Örebro.
    Tille,det var väl du.
    Önskar er en bra kväll.
    Therese,hur gick det med spelande?Vann du?
    Många kramar

• Berkemo

Kikar in och säger god natt till hela Tillefamiljen. Ska sitta och försöka lära mig lie bokföring. Urs, vad svårt. Ha en skön kväll och natt. Till dig Tille.......Tänker på dig. Sov så gott nu lilla hjärtegull!Kram

• Helena o Teo

Nu ikväll Tille, har solen lyst över oss, det måste vara du som fixat det, eller hur! Nu är det slutlekt med vattenslangarna på några dagar, lova det =) För så fort det blir varmt ska jag gå ute och äta glass! Det finns väl glass hos änglarna?! Jo, det tror jag, mumsiga strutar med choklad och jordgubbsglass, det tror jag att små killar som du gillar. Å så lite godisströssel på kanske... För du vet väl att hos änglarna få man äta godsaker varje dag, inte bara på lördagar, bra va!

Vet du, jag tror att min lilla Teo håller på att få tänder, för han är sååå gnällig. Du vet, han är snart 8 månader och har inte fått en endaste liten bissing än, så det är på tiden, tycker du inte det? Så att han kan få ett litet smörgåsrån att mumsa på, för än får han inga godsaker som glass och så =)

Om inte solen lyser så starkt över oss här hemma på ett tag, så beror det nog på att du sprider alla strålar över din underbara mamma och pappa som ska åka på semester till Thailand. Men det gör du i så fall rätt i lillkillen.

Myspuss och godnatt säger jag nu till dig!
    /Helena

• Kibell

En dag närmare Thailand...vad underbart att få komma iväg ett tag.
    Vill önska er en trevlig kväll och en god natt när det är dags att krypa till kojs.
    Kram

Älskar min Isabelle
  • solrosen74

Kikar in och önskar er en godnatts sömn, hoppas ni haft en bra dag.
    Skönt att ni orkar hålla i gång med träningen.
    Härligt att Liam kommit tillbaka,kul att få skämma bort honom också.

Godnatt lilla vännen,har du kuligt med Matilda.Ja för ni har nog träffats nu.En tjej med en massa bus i ögonen. Hennes vänner och familj saknar henne, men du tar väl hand om henne.
    Ja ni får busa vidare ni två tills vi ses däruppe.Ta hand om varandra och förbered er för snart kommer min pappa till er.Då blir det livat värre.

Kramar till er alla från Åsa

• GladaVirre

fåååår ja föölja meeee?? , hehe Hoppas ni får en underbar resa!! Godnatt!

• CarinaS

Therese - hoppas du klarat innebandyträningen galant och inte har stukade fötter eller andra krämpor med dig hem! Sov gott! Kram Carina

• IrmelinFraNorge

Hej. Her kommer min god natt hilsen for i dag. Siden jeg er så forljølet vet jeg egentlig nesten ikke hva jeg skriver. Men etter å ha tenkt en stund fant jeg ut at noe måtte jeg skrive. I Norge er ikke innebandy så vanlig. Jeg har vært og sett på to matcher. Min kompis somer svensk spiller... Begge gangene ble han skadet og måtte til legen. Ene gangen kunne han blitt blind. Håper du er forsiktig når du spiller og ikke kommer til skade. må jo være i fin form når du skal til Thailand. æ,inu7gsav
    Der kom min nye katt (11 uker) over tagentene. Ville nok sikkert hilse på dine katter. Kram Irmelin

• Anna1111

Tittar förbi och önskar en godnatt till hela familjen.
    Godnatt lilla Tille även fast solen nog alltid skiner där du är.
    Många många kramar.