• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AnRe72

Hoppas att du inte blir alltför förkyld nu när ni ska resa till Thailand. Är inne och läser varje dag. Ville bara säga att ni och Tille prinsen finns i mina tankar fortfarande.

Godnatt kramar från mig

• mamita31

Hejsan!!

Tämkte säga Hej har inte varit här på några dagar förberedelserna för dopet jag hade i Lördags och sen har det varit att städa efter dopet... Din förkylning kommer att gå över innan ni reser....
    Nu skall jag också ta mig i kragen och börja träna sten hårt köpte kort för 2 mån sedan men har bara tränat 1 gång fy på mig!!!
    Kram till hela familjen Marie

• kapet

Hej Therese
    Det är alltid bra om man ligger på +. Skönt att det gick bra till slut med pokern.
    Önskar er god natt.
    Många kramar

• Sanders mamma 04

kapet: Takk for at du la inn linken. Fikk ikke gjordt det jeg

• EmMax

är det någon som vet hur man gör för att beställa fjärilspinsen????
    vill verkligen ha ett par stycken.
    kram

• Sanders mamma 04

emma fbg: Du kan sende et meddelande til tillespappanicklas eller Therese og bestille den der.

• kapet

Fint inslag var det.Nu fick man se mer av Therese och Nicklas.Och självklart rann det tårar.

Det var så gulligt när Nicklas sa Att de känner sig trygga i varanndra.

Tille lille,du kunde inte få bättre föräldrar.

www.tv4/mitt

Tv inslaget heter TILLE och är 18 min lång

• Gikaoputte

Såg just den långa versionen utav intervjun som var utlagd på TV4 och tårarna var nära... Sov gott Tille och alla andra!
    /Fanny

• Mamma Kaos

Hej på er!

Såg inslaget på Tv4 om Tille. Ni är sådana toppen föräldrar, Tille kunde inte haft det bättre än hos er. Ni ska vara stolta över er.Vet att Tille är det.

KRAM Anna