• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    Hej på er!
    Sticker in näsan i bloggen och ser att du har en annan "bok" också Therese!

Härligt att se hur ni har kommit i gång - träning, Liam har med sig kompisar osv. Förstår att det är skönt att vardagen rullat i gång samtidigt som många tankar förstås finns kvar. Det är ju så ni måste få ihop det, låta tankarna bli en del av vardagen. Tänker på er varje dag! Kram på er!

Hej lille Tillehjärtat! Många moln att hoppa på i dag?! HAr ni spelat match i dag också kanske? Det blåste mindre i dag här så då funderade jag på om ni gjorde annat där uppe!
    Vet du, nu ska jag gå och sova. Gör det du med om du inte har gjort det! Sussa sött lilla vännen! Snusning på din kind!
  • PamH

Hej Familjen!
    Tittar in för att säga God natt och sov gott.

• ninaa 65

Hej!
    Tittar in och säger godnatt.
    Ta det lungt på innebandyn så du inte stuka någon fot......
    Sov gott... det ska jag göra för idag var det 1.a dagen på jobbet full tid efter min första del av föräldraledigheten.

Kram på er.

Sov gott lilla Tille-vännen... tänker på dig.

• pofia

Go´natt hela familjen!

Härligt å höra att Liam gillade att komma tillbaka till skolan! Och att han tar med sig änner hem, kul! Antar att det är skönt för er att ha honom hemma igen!

Tille lille...sover du? Ville bara viska go´natt till dig... Sussa sött!
    *snusar försiktigt på din hjässa* (där luktar ALLA bebisar så gott...)

Ja, go´natt då!
    Många många kramar Sofia

• oliluc

God Natt underbara familjen.
    Massor av Kramar Mitte och barnen

• marie 37

Therese och Nicklas!

Vill bara säga TACK! Ni är fantastiska.

Sov gott! Många kramar till er från mig/ Marie

Å du Tille, Ditt ljus är tänt.
    Tänker ofta på dig, du lille pojk.

• Siv1974

God natt lille Tille vennen og drøm søtt høyt der oppe:) Tenker på deg hver dag. Du har satt et dypt spor i mitt hjerte:) Suss og klem fra meg.

• olivettan

Hoppas du piggnar till innan söndag.
    Önskar jag också kunde se på tv i sängen..... men det får bli i ett annat liv ( och en annan gubbe)Skrattande
    Hoppas du iallafall får sova gott!!
    Tittar in imorgon igen
    Kram

• Jissa

En liten godnatt kram till hela familjen från mig. Jag skriver inte så ofta nuförtiden men jag är inne och läser varje dag! Det känns så himla bra att ni går vidare och att allt känns bra!

Tille kommer aldrig att försvinna, han har för evigt etsat sig fast. Hoppas verkligen att han också får bli storebror snart!

Kramar från Jissa

• Jissa

Jag läste just ditt senaste inlägg i bloggen Therese. Förstår att det känns jättetungt att läsa om tiden när ni fick diagnosen. Jättekram till er.