• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • wronca

Gomorgon Familjen samt alla på tråden..hoppas att ni får en toppen dag!!!

• Annica71

Godmorgon Tille.

Idag skiner solen så underbart vårigt. Har du det bra? Visst är du stolt över din mamma och pappa som tränar och står i? Läste att er katt gosade ordentligt med din mamma igår, visst har ni busiga katter däruppe också?

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Jenny1983

hej hej.. är det nån som vet var man hittar alla fina photpshopade kort på Tille??

• Hemgårn

Tille, det är lika mulet och regnigt som den dagen då det blev brasa och fia med knuff... Uppsatser ska rättas och lektioner ska hållas. Jag hoppas du kikar ner på mitt klassrum och ser hur de stora barnen (13-16år) leker där. Vi ses sen. Det kanske finns ett litet äventyr kvar.. jag tror det.

Snusningar, din Jordekompis Magnus

• LillemanTösa

Go morron...

Hoppas ni sovit gott nu, goa ni.

Ser att hela inslaget av eran intervju visas på Tv 4 mitt...
    när jag kommer hem ska jag äta lite, gosa med Melle och sen så ska jag gå in i datarummet, ta ett djupt andetag...och titta på det jag med..med stora ögon, lyssnande öron och ett hjärta fyllt av Beundran, Förundran, Tro, Hopp och Kärlek...Familjen Kärlek.

Nu är jag på jobbet då..morronen började ganska bra.. jag tänkte att jag åker tidigare till jobbet så hinner jag dammsuga..sagt och gjort..jag var på jobbet halv åtta..jag fixade papper till kopieringsmaskinen, till faxen, gick och plockade lite bland lite reklamblad, ja lite smått och gått..sen så skulle jag gå och hämta dammsugaren..för att kunna hämta den så måste jag gå ut ur våra lokaler, och våran dörr är låst fram till kl åtta men vi har en magnet i väggen som vi kan sätta upp dörren emot, så det gjorde jag, trodde jag..ytterdörren öppnas och av draget som blev så stängs dörren in till kontoret...jag är utelåst, med dammsugaren..hmm..ingen där..f****n...jajaja..de kommer snart..hahaha..jaa, så kan det gå när man ska va duktig..
    Jag kom in med en jobbarkompis som kom när kl var 07.58.."Står du här du"..mmm..så nu är det så rent och fint.

Hoppas Ni får en bra och fin dag, det ser ut som om solen äntligen tittar fram här hos oss i värmland med

Många Kramar til Er..Kram Kram Kram Kram

..och Tille Tille...gosedu..i mitt Hjärta...

Ska bli intressant och se om det är en "sån där" dag..

• Maggan78

God morgon familjen! Hoppas ni har bättre väder än oss, för här är det mulet och disigt... Ska se inslaget när jag kommer tillbaka från frissan. Kan ju inte komma alldeles rödgråten dit ju!!!

God morgon Tille!! Hoppas att du inte är lika snuvig som Sixten! Fast ni kanske aldrig är sjuka där uppe? Hoppas att du har det fint och kan busa med så många som möjligt! Vad hittar ni på för bus? Ha en skön dag!

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) God morgen. Har du sovet godt? Kos deg i dag og lek masse med dine englevenner. Suss og klem fra meg.