• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • flingflong
    Desse skrev 2006-05-03 09:06:24 följande:
    Gomorgon hela underbara familjen !!!!Tråkigt med förkylning !!!!! Hoppas verkligen du piggar på dig lite och att inte resten av familjen smittas av dina nysningar!!! Är det bara jag som är jätte trög och inte hittar det nya repotaget om Tille? Det ända jag såg var det som visades för några veckor sedan, varken mer eller mindre. Hoppas ni får en bra dag, och en nysfri dag !!!!Många varma kramar Desse
    Kolla till höger där på sidan så står det ett nyhetsinslag som heter TILLE. Den är den nya
  • Karlstadmamma

God Morgon!
    Än så är det mulet här i Karlstad men de lover sol, sol, sol! Försöker oxå komma igång med träningen... AJ
    Ni finns i mitt hjärta och Tille har satt ett avtryck som alltid kommer att finnas kvar.
    KRAMAR

• BEllens mamma

God morgon Tille-prinsen och förlåt för min frånvaro!

Till och med din vän Magnus har undrat om jag får hans meddelanden... *ler* Så jag får be om ursäkt, jag har haft så himmelens mycket att stå i under Valborgshelgen. Som du vet renoverar vi ju hallen... och jag har lyckas få upp tapetväven till 80%, men än återstår de svåra partierna under trappan... Och så har jag funderat Tille, på färgen i hallen. Om nu har jag ändrat mig... det får nog bli blåa toner istället för gröna, väldigt ljusa dock men ändå lite himmel som för att hedra dig. Låter det fint killen?

Hur var Valborg däruppe? Var det stjärnorna som spred ljus eller hade ni rentutav en eld ni också? Jag önskar att jag hade kunnat stå där och hålla din hand i skenet av lågorna Tille, men jag har ju inte kommit så långt än att jag klivit på tåget. Men en dag ses vi, det är jag säker på. Kanske höll du min morfar John i handen då vårsångerna ljöd ut i universum?

Det låter som om dina föräldrar har det bra trots allt Tille... de är så starka och jag beundrar dem. Och nu ska de resa bort ett litet slag, för att vila upp sig och få njuta lite av varandra, och det är väl en bra idé Tille?

Nu ska jag gå och se vad Ellen hittar på för bus...

Dunkramizar till dig och så tar vi som vanligt en dag, ett ögonblick i sänder och precis som alltid passar jag på att skicka lite styrkekramar till din mor och far!

Kramar från Ellens mamma Lotten

• aloris

Du får inte bli sjuk nu när ni sk aut och resa..............
    KRYA PÅ DIG!!!!!

Tänker på er hela tiden.....
    Ni är sååååå underbara!

Kram kram!

• sgr

Hej!

Var det 24 maj nyhetsinslaget skulle vara på "stora" TV4???

Kram
    Sandra/sgr

• qramiz

Halloj
    Nu äntligen är jag på besök här igen...var tufft att inte hinna gå in igår kväll- det liksom kliar i fingrarana på att få starta upp datorn och få se hur det är med familjen i Sundsvall.
    Massor med möten på jobbet, skittråkigt verkligen- ser ut som om jg blir arbetslös snart, vilket är mindre kul""- men man får kämpa på, är det inte mer än det, så ska det väl kunna lösa sig- är som jag säger- det finns dom som har det väre eller hur Therese?...
    Ha en riktigt go dag, kommer tillbaka.-
    Kramar till er i massor, hoppas att ni mår bra inga bakslag.

• Tandfen

Hej Tille!
    Kikar in och önskar dig en bra dag. Du är ständigt i tankarna, du goa, underbara unge.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• qramiz

Snyft- jo Nicklas Tille har verkligen gett en större mening till livet och alla oss en "bara" varit er son- det kan du hoppa upp i taket på- och det är vi glada och stolta över- precis som ni ska vara och är, som orkat kämpa på....som ni säkert förstår så var jag inne på tv 4 igen...hmm, det är ett så vackert inslag, ser verkligen fram imot att få ta mer del av er när dokumentären sänds- kommer att vara helt röd-ögd och svullen- helt säker!!Tur att man är ledig dagen efter.
    Ha en skön dag
    Kram till er igen.

• PamH

God morgon!

Vilket fint inslag på Tv4.Ni passar verkligen varandra Therese och Nicklas.Ni.Hoppas ni får en bra dag.
    Massor med varma kramar från oss i Örebro.