• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • viktoranton

God morgon!

Hoppas att du Therese inte har blivit dålig, och att det vänder, inte roligt att vara sjuk när man skall åka till värmen.
    Du får ta det lugnt nu dom dagar som är kvar och skippa träningen.
    Har leveransen av pinsen kommit?

Krya nu på dig och ha det så bra/kram

• Therese6699

Godmorgon alla Flare. Idag känner jag mig lite mossig. Men det blir nog bra när jag kommer igång lite granna. Idag ska jag ha lunchmöte med min gruppering på jobbet.  Vid ett tiden kommer det en byggmänniska hit. Vi funderar på att bygga ett sadeltak och en till våning på huset nästa sommar. Så vi får se vad han säger om det.

• Therese6699

Viktoranton: tyvärr har inte pinsen kommit så det ser ut som om vi inte kan skicka ut dom förrän efter thailandsresan. Jag vet att det är många som har fått vänta länge. Men tyvärr så kan inte vi göra något förutom att lova att vi skickar dom så fort vi får hem dom.

Kramisar
    tHerese

• oliluc

Vill bara önska er en riktigt bra dag, hoppas inte förkylningen har tagit ett ordentligt grepp om dig Therese.
    Måste tyvärr hasta iväg till dagmamman och andra nödvändiga göromål.
    Tittar in senare och ser hur ni har det.
    Önskar även alla på FL en riktigt skön dag.
    Kramar Mitte

• mor till 4

God morgon!
    Sköt om dig så att du blir frisk innan ni åker iväg till Thailand. Du har haft mycket runt dig ett långt tag nu och när man sedan börjar slappna av lite ja då blir man sjuk istället. Typiskt men det är ofta så det blir. Vi ska åka till Thailand men inte förrän 18/12. Det blir min första resa dit så jag väntar med spänning på vad du har att berätta om er resa.
    Krya på dig!

• sgr

God morgon familjen!
    Hoppas Ni inte har lika tråkigt väder som oss. Sitter här och snorar jag också, det är så typiskt att man blir förkyld när man har planerat att göra någonting. Hoppas din förkylning har gått över till på söndag. Kan tänka mig att det kommer att bli jobbigt att läsa boken om Tilleman, kan inte tänka mig hur Ni känner Er. Men när man tänker på honom och hans underbara ögon med sådan livskaraft man sällan skådat så värmer det så otroligt mycket i hjärtat.
    Hoppas Ni får en bra dag!
    Tittar in senare...

God morgon Tilleman! Hoppas du sovit gott. Kan Ni inte leka med något annat än vatten idag tror du? Okej, Ni måste väl få busa med det Ni också!!!
    Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• AdWi

Godmorgon goa familjen..
    Önskar er en härlig onsdag
    Kramar till er och förstås några snusningar till Tille på sin stjärna..

• Bowmore

God Morgon

Vilket fint inslag som fanns på Tv4. Ni har verkligen fått fram budskapet på ett fint sätt. Hoppas verkligen att ni får en underbar semester i Thailand. Och kommer tillbaka som två bruna solstrålar.

Hur länge skulle ni vara borta?

Kramar

• Desse

Gomorgon hela underbara familjen !!!!
    Tråkigt med förkylning !!!!! Hoppas verkligen du piggar på dig lite och att inte resten av familjen smittas av dina nysningar!!! Är det bara jag som är jätte trög och inte hittar det nya repotaget om Tille? Det ända jag såg var det som visades för några veckor sedan, varken mer eller mindre.
    Hoppas ni får en bra dag, och en nysfri dag !!!!
    Många varma kramar Desse