• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca
    Cris skrev 2006-05-03 13:09:32 följande:
    Hej alla fantastiska människor på FL,Jag skulle bara vilja tacka TV4 och Micke för att han förstått hur varmt denna familj ligger oss om hjärtat och därför uppdaterar oss här inne med vad som händer.Verkligen en fin gest. Tack.MvhKristina

Oja!

Precis vad jag tänkte skriva också, men du hann först!

.............
    ...;;;...;;;...
    ..;;;;;.;;;;;..
    ..;;;;;;;;;;;..
    ...;;;;;;;;;...
    ....;;;;;;;....
    .....;;;;;.....
    ......;;......
    .............

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Maggan78

Har sett på den långa intervjun nu, otroligt säger jag bara

• qramiz

kapet- Tack så mycket för hjälpen och till tv4 mitt bra insiativ.
    Nu har jag sett det, och man förundras över karisman som Nicklas och Therese har- smitta av er ...bara lite iallafall....Tack!!
    Ni är för goa, klokare människor får man nog leta efter...
    Kramar ses igen- lovar....
    Tille snusningar till dej med vinden..idag går de lättare fram då vi har sol hos oss- Tycker om dej ifrån marken till himmelen

• Snuttan77

Tille, vilka fantastiska föräldrar du haft! Vilket fint program! Kan inte annat är beundra er styrka!

Kramar Anna och Ida

• annca

Tille-bus: min lilla snutta ligger och sover för första gången på dagis! Kan inte du titta in i hennes drömmar och se till att hon drömmer nåt riktigt mysigt så hon trivs på dagis?
    Kyss

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Klatermaja
    Tack TV4 mitt för att ni lagt ut hela intervjun!! Det betyder så mycket .

Therese, tänkte på en sak när jag såg den längre intervjun... det här med att du träffar kompisar, tränar och är på möten på jobbet-  du tror inte att du/ni bränner ut dig/er? Du får inte ta det i snabbare takt än vad ni klarar av!! Ni måste värna om er hälsa. Om ni nu känner att et bara är att tuta och köra så gör det, men bli inte ledsna om ni en dag måste ta ett steg tillbaka .

Kram
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • JFL

Tänk att denna tråd fortfarande ger mig tårar i ögonen. 
    Ni såna underbara männinskor som skriver så fint om Tille och hans familj.

ღMor Jennyღ
  • Anonym

förstår inte hitta bara den gammla interjuven var är den nya ?