• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej allihopa !!!
    Ni kloka underbara människor HJÄLP MIG !!!! jag vill se det nya programmet om Tille men jag får bara upp det gamla på tv4.se /mitt. Hittar inget annat. Kan inte någon tala om för mig i DETALJ hur och var jag kan se den.
    Tack på förhand!!!!
    Inte kan man väl missa något från denna fantastiska familj !!!
    Kramar Desse

• flingflong
    Desse skrev 2006-05-03 12:28:47 följande:
    Hej allihopa !!!Ni kloka underbara människor HJÄLP MIG !!!! jag vill se det nya programmet om Tille men jag får bara upp det gamla på tv4.se /mitt. Hittar inget annat. Kan inte någon tala om för mig i DETALJ hur och var jag kan se den.Tack på förhand!!!!Inte kan man väl missa något från denna fantastiska familj !!!Kramar Desse
    Klicka på lokala sändningar. Listan till höger så finns alla sändningar och där finns en som heter TILLE.
  • flingflong
    Desse skrev 2006-05-03 12:28:47 följande:
    Hej allihopa !!!Ni kloka underbara människor HJÄLP MIG !!!! jag vill se det nya programmet om Tille men jag får bara upp det gamla på tv4.se /mitt. Hittar inget annat. Kan inte någon tala om för mig i DETALJ hur och var jag kan se den.Tack på förhand!!!!Inte kan man väl missa något från denna fantastiska familj !!!Kramar Desse
    http://www.tv4.se/454373.html
  • TV4 Mitt

Sanders mamma 04:

Reportaget går att köpa på dvd för 500:- +moms och frakt
    men tyvärr inte hela intervjun eftersom vi inte får ge ut råmatrial från våra inspelningar.

Vi rekomenderar därför alla som kan att spela in dom på video!

• Linda Bi

Desse: Jag gick in på gamla repotaget om Tille och bredvid där stod det alla repotage och bla..Tille 2 maj...
    Prova..

• TV4 Mitt

för vissa som klickar på länken www.tv4.se/mitt
    så behöver ni även uppdatera på F5 när ni ser startsidan för att få fram den nya infon ser jag nu! :)

• Cris

Hej alla fantastiska människor på FL,

Jag skulle bara vilja tacka TV4 och Micke för att han förstått hur varmt denna familj ligger oss om hjärtat och därför uppdaterar oss här inne med vad som händer.

Verkligen en fin gest. Tack.

Mvh
    Kristina

• Happy me
    Håller med dig Cris! Verkligen fint gjort av TV4!