• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • pofia

Hallå!

Ha nu en riktigt skön semester! Med mkt sol, bad och lata dagar... Bara gå runt i flip-flops...mmmm önskar jag kunde få följa med på ett hörn

Hoppas ni får det riktigt fint! Sköt om varandra!

Många kramar Sofia

• flingflong

Hej!

Hoppar in för att önska er en underbar resa. Hoppas vi får höra roliga äventyr som ni varit på. Eller lata dagar vid stranden. Så man kan få vara lite avundsjuk..

Många kramar till er ifrån oss här hemma

• olivettan

Hej!
    Ha en underbart trevlig semester!
    Hoppas att sista kvällen hemma blir trevlig, och att ni inte försover er imorgonSkrattande
    Kikar in lite senare igen......
    Kram

• Toblerone

Hej Therese!

En underbar försommardag med otroliga 22 grader lider snart mot sitt slut. Har just kommit tillbaka från en timmes promenad, ska faktiskt erkänna att jag sprang en bit också (där det inte fannas några hus och ingen kunde se mig) bara för att känna hur det kändes...och det kändes tuuuuuuuuuungt . Springa har aldrig varit min starka sida, med på den gamla goda tiden då jag spelade handboll blev det nog några km i veckan, även vintertid...tänk så hurtig och tränad man var en gång i tiden.
    Har faktiskt kommit igång med mina promenader, tack vare inspiration från dig Therese, det har blivit ca fyra promenader i veckan nu på slutet, känns riktigt skönt hoppas verkligen att det håller i sig. Kanske det även blir lite löpning framöver, men då måste jag köpa mig riktigt sköna löparskor så jag kan sväva fram.
    Vill nu önska er en riktigt härlig och underbar semester i Thailand, njut av maten, värmen och varandra och slappa riktigt mycket.
    Har också funderingar på att resa till Koh Samui (har tidigare varit på Phuket) så samla gärna på er massor med restips som ni senare kan dela med er till mig och alla andra...
    Kör försiktigt i morgon!
    Vi hörs...

Kramar till er alla från Lena

• 3småttingar

Kikar in en snabb sväng.
    Therese och Niklas:  Ha en underbar resa och njut av att lata er och ta igen er det är ni mycket mycket väl värda.  Ta hand om er.

Tille lille:  vi hörs imorgon igen. Sov nu så gott bland molnen.
    Tänker på dig.

Tänker på resten av familjen också.
    Många många kramar.
    Lena

• Filles Mamma

Hej goa familjen!

Nu vill jag önska er en riktigt härlig semester!!!!!
    Ät och drick gott och bara koppla av i den härliga varma solen!

Fast här hemma i Sverige är ju inte vädret fy skam just nu, det har nog lilla Tilleman sett till!!!!
    Han är för go lilla vännen vår!

Therese, du har verkligen många goda maträtter att tipsa om!
    Jag har skrivit av recepten och ska prova dem framöver :)

Ha det riktigt gott nu Therese och Nicklas
    Tänker på er!

-Lilla Tille, se nu till att din mamma och pappa får en härlig och trygg resa till Thailand. Men det vet jag redan iofs....du är ju deras lilla skyddsängel och har ALLTID ett vakande öga på din familj.

Många kramisar till hela goa lilla familjen!!!!

• Annsie

I dag så såg jag en stor fjärilsballong flyga iväg över taken där jag bor- då tänkte jag på Tille och er i familjen.
    Önskar er en trevlig semester.
    Ann-Sofie i Järfälla

• Certina

TREVLIG RESA och ha det så bra.
    Ät mycket god mat från mig med, det är det absolut bästa med Thailand (tycker jag)

Tille vaka över mamma och pappa nu när de reser.

Kramis

Mamma till Elise & Erik
  • Sömntutan

Hej Therese och Niklas!

Ja nu är det inte många timmar kvar innan ni sitter på flyget till varmare breddgrader. Jag önksar en mysig och trevlig resa med mycket sol och bad. Ta hand om varandra ordentligt och bara slappa, det är ni sååå värda.
    Ät gott och bara njuuut!
    Många kramar Anna

Hej lille Tilleman!!
    Hur har du haft det idag? Har du haft det lika varmt och skönt som vi här i Västerås?
    Jag har stått och fördökt sälja lite barnkläder på loppis idag,men jag tror det var lite för fint väder för att försäljningen skulle gå bra.
    Har du busat något idag eller har du bara slappat?
    Jag tror nog allt att dagen innehöll lite bus iallafall, ellerhur?
    Såg en en ljusblå fjärli idag när jag stog på loppis och mina tankar gick direkt till din lillgubben. Tror nog att det var du som kom och hälsade på mig ett slag innan du for vidare för att titta till någon annan.
    Jaha nu ska mamma och pappa åka bort och slappa i solen ett tag.
    Jag antar att du hänger på för att se hur de kommer att ha det.
    Det är jättefint i Thailand så det gör du rätt i.
    Sov så gott nu Tilleman, så hörs vi i morgon!
    Bamsekramar
    Anna

Hjärtat tar aldrig semester....