• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kibell

Hej!
    Ha nu en riktigt härlig semester. Det är ni så värda.
    Din lax låter jättegod och den ska jag prova imorgon fast i ugnen.
    Ha en mysig sista kväll innan ni åker.
    Kram

Älskar min Isabelle
  • aloris

Hoppas verkligen att ni får en alldeles underbar resa och att Liam får det bra hos din mamma, Therese!!!!

Tänker på er alltid!!!

Lille Tille leker och skrattar så mycket.........
    Det är hans stora blå strålande ögon som ger oss detta underbara sommarväder!

KRAMAR PÅ er allihoppa!

• babylover

Hoppas det blev fint med rosorna till Tille!
    Hoppas ni får en trevlig kväll med Nicklas kompis.

Kramar

• CrystalHeart
    Kikar in för att önska er en underbar resa!

Hoppas ni får massor av sol, bad, goda drinkar, mat, avslappning och framför allt att ni får rå om varandra riktigt mycket.

*kramar om*
  • FraNorge

Hei, titter inn for å ønske dere en riktig fin tur i morgen. Kos dere masse masse, det har dere virkelig fortjent. Håper dere greier å slappe av, og nyte. Stooooooor klem fra meg

• Sanders mamma 04

Heisann!

Nok en strålende dag er snart over. Er hjemom en liten tur for å dusje og skifte. Skal til en venninne i kveld, og det skal nok bli koselig.

Håper dere får en skikkelig fullkommen ferie. Det er en lang reise, men dere har jo selskap i hverandre

Ser frem til å høre hvordan dere har det der nede.

Tenker på dere!
    God tur!!!!!

Lille Tille: Jeg skal vinke god natt til deg oppe blant stjernene når jeg går hjem i kveld.

*Klemmer fra Norge*

• Tandfen

Hej Tille!
    Även idag har du charmat solen att vara framme. Du har väl haft en underbar dag idag också, med mycket skoj och bus, tillsammans med de andra. Imorgon ska mamma och pappa flyga till Thailand, så du får hålla utkik efter deras flygplan och vinka till dem när de flyger upp bland molnen.
    Önskar dig en god natt med söta drömmar, du goa, underbara unge.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• minisnutt

Ha en superbra resa nu! Det är Ni definitivt värda!

Hoppas allt blir bra!

Många kramar Desiree m. familj

• K75

Therese o Niklas!
    Vill bara önska trevlig resa!! Sola, slappa och ät en massa god mat!!

Kram!
    /Katarina

• netta10

Hej
    Ha en trevlig semester jag unnar er allt.