• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Robo

Kikar in för att önska er en underbar resa till Thailand! Njut och koppla av och ha roligt! Det är ni värda.
    Många kramar!
    Rose-Marie

• babylover

Ha en riktigt skön semester - ni är verkligen värda det! Håller tummarna för godmat och dryck,vackert väder och massor av härliga upplevelser.

Lilla Tille hoppas du har det bra på din stjärna!

Många kramar

• Mamelutten

Therese och Niklas!

...snorkla bland fiskarna...borra ner tårna i härlig vit sandstrand...dricka isande kall singha och chang...njuta av massage...svalkande bad mm. Men mest av allt hoppas vi att Ni vilar upp Er, njuter av varandras sällskap och får det riktigt riktigt mysigt och bra under dessa veckorna... och när Ni tittar upp mot stjärnorna så vet Ni att Ni inte är ensamma...

Ha det nu så bra och var rädda om Er!!
    Många Kramar från hela familjen

• Fiddeli75

Hej och tack för svaret Therese (ang. provrörsbefruktningen och EB)!

Ville bara skicka en liten hälsning och önska er en trevlig resa, kommer bli lite tomt här för jag antar att du inte kommer att uppdatera oss lika ofta från Thailand

Det skulle nog mest bli "Idag på morgonen har vi badat" och "Idag på förmiddagen har vi badat igen" och "Idag efter lunchen har vi badat ännu mer"
    Är inte aaallllssss avundsjuk

Ha det så jättejätte skönt på semestern!

Kram
    Fia

• Tarjas

Tillehjärtat...Har du hört att din mamma och pappa ska ut och resa? Det kommer bli så härligt för dem...tror du inte det vännen?
    Hoppas din dag varit bra tillsammans med dina änglakompisar...fylld med lek och stoj...Du har väl märkt att det blivit ordentligt fint väder här nere hos oss...och massa fjärilar flyger omkring och påminner mig om dig...Inte för att jag behöver bli påminnd...för du finns i mina tankar flera gånger varje dag...du lilla älskade Tille-Prinsen...Så fin, med dina underbara stora blå...så modig, stark, kämpande, älskad och älskande...Hjärtat...

Sov så sött älskade lilla vän...tätt tätt intill Bamsesnuttis...mysigt...

Tillevännen...du vet att du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Snusningar och varsam nattikram
    Tarja

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Har du hatt en fin dag i dag? I dag så jeg to sommerfugler (fjäril) der hvor vi var på besøk og jeg tror det var deg og din englekompis:)God natt gode vennen min og drøm søtt på din sky der oppe. Suss og klem fra meg.

• Annica71

Önskar er en härlig härlig resa till Thailand.

Ta hand om varann!

*kramis*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Nötkaka

Therese och Nicklas!

Om två dagar ligger ni och gottar er på denna strand.

Jag önskar er en toppenskön semester där ni kan andas ut extra mycket, ägna er åt varandra och bara njuta av livet så gott ni bara kan.

Och åter igen: glöm inte thaimassagen! Elefantridning är också skitkul!

"Hälsa" Tille extra mycket när ni ändå befinner er uppe bland molenen

Massor med kramar från oss.

• MalinH

Natti natti Tilleman, passa på att sova ordentligt så du orkar leka och busa på molnen i morgon!

Önskar er än engång trevlig semester!

Många kramar Malin

• IR 72

God natt Tille vennen, håper din dag har vært fin.tenker masse på deg.
    Kram