• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helena o Teo

Ja du Tille, då är det snart dags för din mamma o pappa att fara i väg på den efterlängtade semestern, det tycker jag verkligen att de gör rätt i. Och tack vare dig så kommer ju solen att lysa över dem hela, hela tiden, och så kan de blicka upp mot din stjärna varje kväll, för du den kommer att stråla starkare än alla andra stjärnor tillsammans.

Vet du Tille, idag har vi varit ute hela dagen och vid flera tillfällen såg jag vackra dansande fjärilar som lekte i solskenet, då tänkte jag genast på dig, varma glada tankar om att du mådde bra och trivdes med de andra änglabarnen. Du ser säkert massa vackra fjärilar varje dag, som dansar så vackert.

Snart är det dags för oss att vinka till varandra, du är väl med!?

Snusning och puss i pannan!
    /Helena

• HeWe
    Hej goa vänner...
    Nu bär det snart av.. sol å värme å bara mys å må såå väl, de e  ni såå mycket värda.
    Tillemann... håll ett öga på planet imorgon.. din goa mamma å pappa ska upp å flaxa i de blå, se till så att de mår väl å har de bra...det blir ju endel timmar i luften.
    Hoppas ni får en helt underbar semester å vilar ut er ordentligt...hoppas på en skymt av er på tråden...ha de bra, vi hörs..massor me kramizar till er vänner å Tillemann får mina slängpussar...kram vännen Helén.
  • Thena0507

Hej!!

Tänkte bara berätta att idag fyller jag år. Så sonen o sambon var på torget o köpte en fin blomma till mig. o gissa vad som satt i den. ja precis en sådan där prydnads fjäril, så nu vet jag att tille tittar till mig med . den kommer jag aldrig att kasta . ha nu en skön semester, våra vänner kom hem från thailand för 1,5 veckor sedan o de hade haft det helt underbart. Kram på er/ Jennie

• Jesper73

Hej,
    Jag vill önska er en trevlig resa. Tänker fortfarande mycket på er och Tille-mannen...

/Jesper

• Barn o Katt Mamma

Go´kväll...

Skall bara önska Er en riktig underbar
    och avkopplande resa och vistelse
    på semestern.

Kram och en stor ´axel´ på Er alla...
    Elisabet

• sis02

Vill än en gång önska er en riktigt underbar semester! Kramar i massor!

• PamH

Hej familjen!
    Vi vill önska er en trevlig resa till Thailand koppla av,och rå om varandra riktigt ordentligt och njut så mycket ni kan.
    God natt.
    VARMA KRAMAR PERNILLA&JACOB MED BARNEN.

• frogaz

Hej på er,
    Hoppas ni får en jättehärlig semester! Sola och bada så mycket ni orkar.
    Kramar till er och Tille. Vi tänker på er

• Nichth

hej på dig tille liten!
    har inte hunnit sitta vid datorn på ett par dagar men du finn si mina tankar. har du månne sprungit i det vårgröna gräset idag? det gjorde min dotter en kort stund idag, det var med stooora ögon hon satte ner sin bara lilla fot i det solvarma gräset men sen fanns det ingen hejd på henne. hennes pappa och jag fick jaga henne runt huset några varv innan vi lyckades fånga in den vårystra lilla tjejen det var många skratt som ekade mellan väggarna och så dök tille liten upp i mina tankar och jag undrade om du gjorde likadant. jag väljer att tro att det var så du började din dag också.
    ha det så bra lille vän du finns i mina tankar än!

till therese och nicklas.
    ha en underbar semester och ta hand om varandra.
    såg förresten tille litens stjärna lysa klar igår kväll, stod en lång stund och tänkte på er. sen tände jag ett ljus på balkongen och gick för att krypa ner i sängen för några timmars sömn.
    kram på er ni starka goa föräldrapar!!

kram
    ~vildas mamma~

• Vaff Vaff

Hejsan!
    Var ett tag sedan jag skrev något. Var borta några dagar och sedan tar det lite tid att läsa i fatt...
    Har tittat på inslaget från TV4 Mitt och blev som så många djupt berörd. Det var ett mycket fint inslag och den 24/5 kl 21 kommer jag sitta framför teven, var så säker.
    Det var lite synd att jag missade insamlingen till er, men jag tycker att era funderingar på vad ni ska göra med pengarna är helt rätt. Jag hoppas verkligen att en kommande provrörsbefruktning kommer att lyckas.
    Till sist trevlig resa.
    /Kram Agneta