• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nellis

Hoppas ni får en underbar och avkopplande resa till Thailand. Ni samt er lille Tille finns i mina tankar varje dag.....

• IrmelinFraNorge

Hei. Som alle andre ønsker jeg dere en fantastisk ferie i herlige Thailand. Vi finns her for dere - alltid.
    Kram Irmelin

• Nötkaka

Tille:

Vi har haft så gott och skönt här idag. Massor av sol, glass och massor med annat gott.

Hoppas att du har haft det minst lika bra som vi.

Jag tänker på dig varje dag. Så fort jag ser en stjärna eller fjäril så finns du direkt i mina tankar.

Imorgon skall din mamma och pappa upp bland molnen. Kommer du kika på dem extra mycket då?

Massor av godnatt kramar till dig Tille!

• schelena

Önskar er en underbar resa till Thailand. Hoppas ni får det lugnt och skönt.

Ni finns i mina tankar.

Massor med kramar till er

• Henny fra Norge

Hej Therese og Nicklas.
    Titter bare inn for å ønske dere en god natt, og en trygg og fin reise til Thailand. Thailand er leendets land, det kommer dere til å få merke. Kos dere masse, og ta vare på hverandre!
    Sawasdee kah
    Kramisar Henny

• anne b

God kveld!
    Vil bare ønske dere en flott tur til Thailand.
    Håper dere klarer å koble ut alt, og bare slappe av....
    Og kose dere skikkelig.
    God natt
    Anne-Britt

• kapet

Hej Therese och Nicklas
    Önskar er en toppen semster. Gör det som faller er in,koppla av,ägna er åt varandra. Ni kommer att finnas i mina tankar.

Glöm inte pass och pengar,allt annat kan man köpa. Akta er för maten.

Det kommer att bli tomt här,men ni kommer att finnas i våra tankar.

Ha det så bra nu på semstern!

• Cicci0305

Hej på er!
    Jag och familjen har precis kommit hem från vår semesterresa så därför har jag inte varit inne här på en vecka. Vi har varit i Danmark. Hyrde ett poolhus (vilket vi gör en gång per år) och har haft det hur skönt som helst. Badat, kollat runt lite och bara gottat oss. Semester, mmmmmmmmmmmmm...

Jag önskar er en jätteskön semester i Thailand. Det är ett underbart land. Jag jobbade där ett tag år 2000 som lärare i engelska, i en liten by mitt i djungeln. Det är bland det bästa jag har gjort i mitt liv. Underbart land, ljuvliga människor. Tänk bara på att aldrig visa fotsulorna för någon, det anses som ytterst otrevligt!

kramar till er alla, Cicci

• marie 37

Vill önska er en underbar resa. Det är ni värda. Ta nu hand om varandra och njut..
    /Många kramar och tankar till er från mig./Marie

Tille du finns i mina tankar och i mitt hjärta./ snusningar från mig.

• Berith69

Än en gång, ha en riktigt bra semester!

Kramar till er alla, Therese, Nicklas, Liam och Dea, och en snusning till dig Tille.