• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annelie75

Ha nu en otroligt skön semester...Ni behöver de...
    Tänker på Er och Tille varje dag...Många varma kramar från Annelie

• 3småttingar

Hoppar in och säger ett tidigt god natt idag både tillTille och hans underbara föräldrar.
    Hoppas ni har det riktigt bra Therese och Niklas.

Många många kramar.
    Lena

• doris51

Hej
    Kul att läsa att ni kommit fram, och har det bra. Så klart att Tille lille är med er, fast han inte syns så finns han ändå det är jag säker på. Han vakar över sin familj. Ja det är inte så lätt med det där med pruta jag har lite svårt för det också, men min man är bättre på det än jag, så det brukar vara han som fixar det när vi är utomlands, å vad jag önskar att jag var där i värmen, har inte varit till Thailand än men hoppas att vi kommer iväg nångång, när vi sparat ihop tillräckligt med pengar.
    Ha en fortsatt bra semester njut allt vad ni kan.
    Kramar

• Sanders mamma 04

God kveld!

Nok en strålende dag er over. Deiligt med "sommer", men nå ser værprognosene dårligere ut for helga. Vi får nyte det så lenge vi kan.

Håper dere har det fint i Thailand. Slapp av og nyt dagene sammen. Dere fortjener virkelig en fullkommen ferie. Kunne godt tenkt meg en tur dit selv, men det blir nok for langt å dra med en utålmodig 2 åring. Får ta reiser med kortere flyturer tror jeg

Ønsker dere alle en god natt!

KLEM

• emilsson

Hej på er.
    Hoppas att ni har det jättebra och härligt på semestern nu-det kan ni verkligen behöva!!!
    Det är en riktig tomhet efter dig här på tråden Therese. Fast än att man vet att du kikar in och skriver några rader när du/ni har tid så saknar man dig ändå:) Knepigt det låter va?!

Ha det nu jättebra och ta väl hand om varandra.
    Många kramar/Caroline

• flingflong
    emilsson skrev 2006-05-09 20:46:26 följande:
    Hej på er.Hoppas att ni har det jättebra och härligt på semestern nu-det kan ni verkligen behöva!!!Det är en riktig tomhet efter dig här på tråden Therese. Fast än att man vet att du kikar in och skriver några rader när du/ni har tid så saknar man dig ändå:) Knepigt det låter va?!Ha det nu jättebra och ta väl hand om varandra.Många kramar/Caroline
    Håller med dig. Man är så van att få läsa vad Therese skriver ett par gånger per dag så det saknar man..
  • babylover

Hoppas ni haft en skön dag-ser du ej kan slita dig härifrån Therese!

Tille lilla hoppas du också har det bra!
    Kramar

• sis02

Skönt att ni kommit er lyckligt fram, synd att ni inte fick sova på flyget. Det där med prutandet känner jag igen, jag är jätte dålig på det, däremot prutar min sambo rätt rejält.

Sköt om er och njut nu av er välbehövliga semester! Kramar!

• skåne84

Skickar en godnatt kram till familjen tänker på er dagligen
    Tille alltid i mitt hjärta kram på er

• frogaz

Hej!

Tack för uppdateringen. Kul att läsa att ni kommit fram. Jag vet hur det är att sakna svenskt tangentbord. Min man kommer från Australien och den enda dator som vi har hemma har bara engelskt tangentbord. Men jag blivit ganska duktig på kopiera och klistra alla å, ä och ö. ;)

Ha en bra semester och ta hand om varandra. Tille tittar ju på er han är ju där ni är.

Kramar till er båda