• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Cris

Kjempejente: Varifrån har du laddat ner låten?

Jag har äntligen fått till ljudet på min dator och skulle så gärna vilja höra Tilles sång. Kan du lägga in en länk?

Kramar!

• Cris

Klatermaja: Tack så mycket!

Nu ska jag lyssna... och säkert gråta..

• Björnes

Hej på er goa semesterfirare!

Det låter som att ni trots tröttheten har det bra. Skönt att höra. Än så länge är det fint här också. Känns kom´nstigt med sommarvärme i början av maj. En av mina elever hade badat i havet i helgen. Dock ingen överdrivet hög temperatur¨, 12 grader tror jag att det var. Antar att ni har det något varmare i vattnet. =)

Klart att Tille är med er på semestern. Han måste ju se så att ni har det bra. Kul att Nicklas gjorde en hennatatuering med en fjäril. Gulligt!

Ha nu en superskön semester!
    Många bamsekramar
    Erika

• lektant

Ja du Therese jag tror oxå att Tille finns med er, han är kanske en av fjärilarna ni ser eller så sitter blan molnen och vakar över er. Kul att du har tid att skriva så vi får veta hur ni har det. Ni ksa veta att jag tänker på er Massor av kramar./Mait

• mamma69

Härligt att ni tänker på oss, jag tänker på er och på lille Tille varje dag, hade sååå skönt många kramar.......

• CarinaS

Tack för rapporten Therese! Gott att höra att ni har det bra, vi har det riktigt bra här i Sverige just nu också. Solen flödar från en klarblå himmel och det är såååå grönt och fint! Må så gott och mys tillsammans! Stor kram från Carina

• Lilla citron

Hej familjen!!

Ha en riktigt skön SEMESTER...

Sköt om varandra nu och ha det bara gött..

kram..

• aloris

Det är klart att Tille tittar på er, han är med er överallt!

• FraNorge

Heisann, så bra at dere har det fint i Thailand. Hmmm, må si at jeg skjønner godt det der med prutinga, det har aldri vært min stil heller faktisk. Hørtes veldig fint ut med en sommerfugltatovering. Koselig. Ha en forsatt herlig ferie. Klem.