• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanders mamma 04

God natt lille Tille. Nå sover nok din mamma og pappa. Du får våke over dem og gi dem fint vær i ferien.

Nattaklem

• Firren

Kikar in för att sända lite kramar till hela familjen och lille Tille!

Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • mimi66

Hoppas ni kan njuta av er vistelse i Thailand. Tille finns i allas våra hjärtan

• Hemma hos oss

Tänker på er idag. Tänt ett ljus för er lille prins.

• mysan34

Hemgårn:
    Sluta aldrig skriva jag liksom mina jordebarn väntar alltid på nästa äventyr.Å Självklart hoppas jag alla förstår att du inte kan skriva om alla då skulle du ju inget annat göra.Men som jag sagt innan du skulle ha d som yrke.
    Kramiz

Therese å Niclas:Självklart förstår jag att Tille saknaden kommer nu när allt lugnat ner sej å ni får tid över så e d men å andra sidan e han ju alltid där.Nära vid er sida d e d han alltid kommer va just för att ni är dom ni är han finns alltid hos er så d e inge konstigt me d.Så även om saknaden är stor vilket jag vet den är gör d bästa av d å rå om varann till högsta grad sen e ni snart tebax i vardagen igen.
    Många kramar

Å Tille hjärtegrynet
    Du underbara barn om du bara visste hur många andra du räddat genom att bara finnas.Så många har ändrat sin inställning till mycke på grund av dej raring.Jag tror inte någon vuxen har kunnat göra swå mycke på hela sin livslängd som du gav oss på din lilla tid här.Så vad säger man.........TACK du lilla, stora,, otroligt underbara, vackra barn för allt du gav oss och fortfarande gör.
    Miss u sweetie
    Snusningar på dina vackra vingar

• Jannika9905

Idag har solen åter lyst över oss och himlen har varit lika blå som dina underbara ögon. Tack älskade Tillevännen!!! Ser alla fjärilar som flyger och tänker på dig. Undrar om det inte är extra många just i år. Tänker på dig varje dag och hoppas du har det bra! Tänker även på din mamma och pappa som saknar dig så, önskar de känner att du är med dom hela tiden!!! Nu önskar jag dig en god natt med söta drömmar. Massor av kramar till dig lilla vännen!

Therese och Nicklas!
    Tänker på er och hoppas ni har det bra, även när alla jobbiga tankar och minnen hinner ifatt er. Det är klart att Tillevännen finns med er överallt. Ta hand om varandra. Kramar till er båda i värmen.

Å så stora kramar till Tilles bästa syskon Liam och Dea förstås!

• HeWe
    Hej å nattinatti kan man väl säga just nu..

Jaa, ni gooa vänner...låter som en ganska tuff dag...me mycket spring.
    Å kortspelandet slutade till Nicklas fördel förstår jag...haha..men din tur kommer.. så du e dålig förlorare..men inte är det väl kul å förlora..needå.

Här hemma är ni saknade av många...tur att vi kan följa er varje dag ändå, om än inte lika ofta kanske...men en lite skymt iaf.
    Å nu känner ni väl att stressen håller på att släppa å känslor börjar välla fram..
    låt dom komma bara..såå värdefulla tårar å minnen..
    Tillemann är ju med Er hela tiden...fast bara en bit bort, i sitt fina gooa Lekland..Nangijala..där han har det sååå bra...

Jaa du, Tillemann...Denna dagen blev ganska lång...jobbat till 17, sen så skulle jag BARA vila middag...hm, joodå, men jag vaknade ca 22.30, utvilad å pigg..
    åsså måste ja ju gå å lägga mej nu IGEN... å vrida mej å vända mej å snurra å pusta å stonka...haha..ja får skylla mej själv, eller hur.
    Hoppas din dag varit fin.. hoppas du inte drar på dig nån förkylning eller så, för nu verkar du blåsa lite kall-luft på oss ett tag...men de kan svalkas lite..vi får bara klä oss lite extra..visst.
    Dröm nu om lekhagar...fotbollar, hockeyklubbor,blomsterängar å fåglar å fina gooa små fjärilar...såna har ja sett många av nu, så jag ser att du finns hos oss...hos mej, varje dag, jämt, jämt...sååå nära.
    Krama gooa bamzeznutten, å lilla gooa runda gubben, sussa gött å dröm sött...miljarders me snuzningar å slängizar på din mysgooa kind, min vän...
    så ses å hörs vi imorrn...kanske blir de en sväng till Mjukis-glasskiosken..vem vet...bara du å ja..kompis.

Gooa MammaMys å PappaGooos...njut av er fina tid i KohSamui...njut av varann, njut av att vi saknar å gillar er...ni e värdefulla..såväl TigerLiam å SessanDea...hoppas de har de skoj me xtraamormor å mamma...bättre nära å kära kan de inte omges av...vi hörs imorrn...väntar me spänning på att höra hur er dag blir...nattiskramizar från er vän...TillesGooeVän Helén.
  • Twid

hej! var ett tag sen jag skrev här! men jag läser varje dag..

Hoppas ni har det kanon fin på semestern med mycket sol och bad!!!  

Vi här hemma i sverige kan ju iaf trösta oss med att det är kanon fint väder här oxå!;)

Mvh // Therése!!!

• antitanten

Tille strålar på med sina solskensstrålar över oss här idag igen.
    Fantastiskt!
    Dagarna känns mycket lättare då....

Idag när jag var ute med hundarna hade vi två små fina citronfjärilar till sällskap. Dom flög runt oss hela tiden.
    Det måste ha varit Tille och min pappa.....
    Det var så konstigt, för Caspian min hund, brukar tycka det är roligt att jaga dessa små fjärilar, men av  någon underlig anledning jagade han inte dessa två som följde oss.
    Som om han visste vilka de var....

Tittar upp mot himlen nu  i natten.....
    månen är där, så rund, så stor  och fin
    stjärnorna  som blinkar till o från
    en ljum bris sveper förbi så försiktigt
    Sov gott Tille, vi ses imorgon

Lena m familj

• aloris

god morgon!
    Har ni fint väder idag också???
    Jag önskar en fortsatt trevlig semester, ta hand om varandra!!!

Tille Lille, gos på dig!