• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • n k

Önskar er en underbar dag, familjen Kärlek!

Här är det regnigt & mulet..... men ni har förhoppningsvis en massa sol!

Nanna & Irma

• Klatermaja

antitanti: Lägg bilderna i tråden "photoshoppa Tille"!!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • AnnaCarina

Hej Therse,
    roligt att höra från er, även om jag tyckte mig tyda att det inte var så jättebra, det är väl precis som du säger, ni har mer tid att tänka nu, det är inte den jätte uppståndelse som det var direkt eftersåt. Ni finns i mina tankar hela tiden, och DU skall veta att ni har gett så otroligt mycket till mig dessa senaste månaderna, och det är jag er för evigt tacksam för. Hoppas att tiger showen vara bra,

Ta vara på varandra!

kramis
    Anna

• Klatermaja

Hej Therese och Nicklas! Har ni kväll nu? Hoppas det var trevligt på akvariet och att de behandlade djuren väl! Önskar er en god natts sömn .

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • iDiEh

Hei Tille-lille
    Håper du får en fantastisk dag blant dine englevenner der oppe. Her ligger skyene tett i tett i dag, og jeg vet at langt der oppe et sted sitter du og titter ned. Jeg leter etter dine skjønne blå, og håper jeg ser dem snart:)

Til Therese og Nicklas vil jeg bare si: Ønsker dere også en fantastisk fin dag i dag! Håper dagen blir opplevelsesrik og god!

Sender samtidig er stor hilsen til Liam og Dea:)

klem, Heidi

• kulla06

Hej på er! Hoppas ni har det bra i värmen och solen, ni börjar väl se ut som pepparkakor nu? Ta väl hand om varandra och njut!
    Kram

• nisse72

Hej Hej
    Tillegubben Har inte varit inne här på några dagar,har haft magsjuka men nu är det bättre.Hur har du det själv där uppe ,helt underbart kan jag tänka mig.Fortsätt att busa omkring bland molnen och ha det bra vännen min.kramar Bea

Therese och Niklas många styrkekramar till er,kan tänka mig att det finns stunder som är svåra inte så konstigt när man förlorat sin lilla prins.Ha en fortsatt jätteskön semester det menar jag verkligen.När kommer ni förresten hem igen?kramar i mängder Bea

• Therese6699

Hej hej, Here is dinnertime again.
    Today we have done a lot of things. There was a taxidriver that picked us up at 09.30. At first we went to a viewpoint that you could see many beautiful views. Mostly of the sea but also from the beach.

After that we went to at place called The mamas and the papas rock. And when we get there I understood why : ) Pictures in the gallery later.

Next stop... Snakefarm and a snake show. At this farm they didn't cared so much of the animals. But the show was scary and fun at the same time. I was in the show too.. I scared many people and myself to. I was holding a pink balloon inside the ring with a 2 meters pyton. And he attacked the balloon. I screamed loudly.. Many people in the audience wet their pants....

Next stop Butterfly garden... Many memories of Tille. But only happy once today.

After that we went to the aquarium. Very nice aquarium and in a good environment. Everybody took good care about the animals. The shows where very nice too. I participate in the bird show... Two big papegoyas sat on my arms : ) Then it was the tiger show... 6 tigers and one leopard... Very nice.. Didn't participate in that one though : )) But we had a photo taken with a Tiger.. I was afraid like a blind dog! But the tiger was really nice.

We was supposed to go to a crocodile show too. But by then the time was 17.00 so we take that some other day.

Next week we are going to a fishing trip.. Nicklas is very excited, but I aint.. I get seasick.. But, I do it for him and then he has to do something for me : ) I have to buy some "piller" to eat before going though..

Tonight we are going to a chinese restaurang to eat.

Kramar
    Therese

• n k

Du kan ju ta jobb på en cirkus efter resan Therese
    Det låter som en händelserik dag
    Tänker på er!

Kramar om (((KRAM)))

Nanna & Irma

• Nötkaka

Hej Therese och Nicklas
    Ni verkar ha der riktigt bra!

Har varit på Koh Samui två ggr och har gjort liknande saker så det känns som att jag återupplever det igen . Sitter just nu på jobbet så det känns riktigt bra att få följa er i Thailand och drömma mig tillbaka . Tack för den upplevelsen Therese!!!

Jag klappade också tigern och det var (förutom att få barn) en av de häftigaste upplevelserna jag varit med om! Hur coolt som helst. Samma sak med de där ormarna men eftersom jag inte är ormrädd så upplevde jag tigern som mycket häftigare.

Nu måste jag jobba igen. Ha det bra! Njut av livet som bara ni kan! Kramar