• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sgr

Hej!
    Vad roligt att resan gick bra trots sömnbrist...
    Hoppas hotellet var fint.
    Ja, Tille han är med Er vart Ni än åker, han finns ju överallt.
    Ha det nu riktigt skönt!

Kramisar
    Sandra/sgr

• aloris

Hej, hej!
    Det är klart att det kommer sådana dagar Theresé och det måste det få göra även om det är jätte jobbigt just då.........
    Tänker på dig och hela din familj, ni är så underbara och mysiga. Tänk om alla kunde få ha en sån familj!
    Ta hand om er och mys ordentligt. Ät och drick gott och mycket!

Kramisar så länge så hörs vi av senare!
    Hej, hej så länge!

Tille Lille sköt om dig nu och ha det så kul med dina änglavänner, snusningar!

• mamita31

Härligt att höra att ni har det bra och resan gick bra utan sömn!!
    Släng er i poolen och gotta er ordentligt nu!!
    Kram Marie

• 3småttingar

Hej hej.
    Tänker på er. Ha det gott i solen. Hoppas att middagen blev bra.
    Kramar om er.

Tille lille hoppas att alla lekar går bra där uppe bland molnen.
    Vet att du har det bra.

Många många kramar.

• Happy me

Käraste lilla Tillehjärtat! I dag har du funnits med mig i tankarna många gånger. Undrar så hur du har det? Tänker och funderar och visst är det synd att du inte kan skicka ett litet vykort eller så. Nu är det kväll här och jag hoppas du har haft en finfin dag!
    Sov gott min lilla vän!

• Björnes

Hej på er!

Tänker ständigt på er och lille Tille. Så fort man ser en liten fjärli pluppar bilden på er lille prins fram. Han har verkligen satt sina spår den lille kämpen. Så klart att det kommer att gå upp och ner för er när ni tänker på er lille prins, när det gör det för mig som inte hade den relationen med honom..

Skönt att höra att ni ändå har det bra i Thailand. Showen imorgon kommer säkert att bli bra. Hoppas att de behandlar djuren bra...

Må nu så gott och ta äl hand om varandra. Tille du finns i mitt hjärta du lille prins.
    Bamsekramar
    Erika

• mamma åt 2

Hejsan Therese och Nicklas!

Jag hoppas också att de är snälla mot djuren i djurparken. Risken är tyvärr stor att så inte är fallet. Hoppas att ni iallafall har det bra i värmen, och att du kanske kan få vinna över Nicklas lite ibland så du kommer på gladare humör...

Tille! Idag har jag och Rebecka planterat jordgubbs- och smulgubbsplantorna i större krukor så att de ska få växa till sig och ge många goda bär. Jag satte ner små prydnadsfjärilar i krukorna så att du också kan få vara med och smaka av bären! Dina fjärilskompisar får gärna komma dit och äta av blommornas nektar så länge! Ha det så kul uppe bland molnen! Jag tänker på dig ofta, och du brukar ju vinka tillbaka genom dina fjärilsvänner eller solskenet som du så generöst bjudit oss på en längre tid! Bamsekramar!

• Berkemo

Hej Therese och Nicklas! Här i Sverige är det varmt, puh! Men jag gissar att ni har det betydligt varmare och skönare. Vad skönt att det bara var du och Nicklas ensamma när du tänkte på och saknade Tille. Bra att ni får lite distans från allt och verkligen låta tankarna bara gå till er lille prins. Det förtjänar Tille, att du bara tänker på honom i första hand och låter oss runt omkring komma sen. Det kommer säkert bli fler jobbiga dagar med tankar och saknad. Urs vad dystert det här blev. Ha det nu bara så jä....la varmt och gott. Sköt om er kram från mig.

• PamH

Hej Therese & Nicklas!
    Det är klart att det kommer sådana dagar som ni saknar Tille så mycket.Det är ju bra att det kommer,och inte trycks tillbaks.
    Ta hand om er och mys ordentligt,så hörs vi senare!
    Bamsekramar till er.