• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Luna y Anouk

Hejsan! Hoppas ni har det bra i värmen.. hos oss i Sundsvall lyser solen oxå... Tänker mycket på er, stora varma kramar från oss

• nan999

Hej

Tänker på er varje dag,mitt hjärta värker för er och lille Tille man.
    Ta vara på varandra, pussas och kramas mycket och ha en jätte bra semester.
    Eran underbara kille och ni finns i mångas tankar och hjärtan.

Kramar Nan

• fightclub

Högt där uppe leker änglarna glatt. Pigga och glada, efter drömrik natt.
    Efter frukostbuffe´av godis och glass. De packar till picknick, smaskens i stora lass.
    Nu ska de ut bland molnen och hoppa. Änglabarns lek och bus, kan ingen stoppa.
    ---------------------------------------------------------------

När vi ser fjärilar små.Är ni här och kollar då?
    Ja, det vill jag gärna tro. Och den känslan, kan ingen sno...
    ---------------------------------------------------------------

Therese & Nicklas:
    Hoppas ni skönt och mysigt har. Ni finns i mitt hjärta, alla dar.

Bamsemumsekram till er/Helena

• Ulrika mamma till 4

Hej Vännen!
    Kände redan igår när jag läste i tråden,att det liksom verkade som om saknaden
    efter Tille var stor.Fick känslan,att du var lite ledsen.
    Det är säkert som du säger,att ni har mer tid att tänka nu,men kanske också för
    att ni inte är på hemmaplan.Där finns ju säkert så mycket i ert hem som påminner
    om lillprinsen.Tillåt dig att sörja och sakna!
    Alla vi här på FL vill att ni ska må så bra ni bara kan.Du och Nicklas är så starka,
    men ni har också rätt att få vara små och ledsna.Skönt är i alla fall att ni har
    varandra och barnen,och du,glöm aldrig att Tille alltid är med er!
    Varma kramar!Ulrika

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper du får en fin dag sammen med alle englevennene dine der oppe i det blå:) Her skinner sola og nå skal vi snart ut en tur på lekeplassen. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ønsker dere en riktig fin dag. Håper dere får slappa av og tatt livet med ro mens dere har ferie:) Klem fra meg.

• Bonus

Go´morron på er ..
    Önskar er härliga dagar,

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• kapet

God morgon
    Önskar er en fin dag.

Tille,du finns i mina tankar och mitt hjärta.Hoppas du har det bra där du är.

Många kramar

• annca

Godförmidag/eftermiddag till Thailandsresenärerna!
    Hoppas att det var en fin dag med tigrar och akvarie, och att de var snälla mot sina djur. Det brukar ju vara väldigt varierade det där... Och hoppas att det blev en trivsam middag igår!

Tillegubben, imorse trodde jag först att ni hade tröttnat på finvädret och skaffat er en innesittardag för fia med knuff och varm cholklad, men nu så ser jag ju att ni nog bara tog sovmorgon i Äventyrslandet! Man behöver ju dagar som inte är alltför varma också om man ska orka med det lite mer krävande lekandet! Fortsätt lek nu, jag ska inte störa er små änglavänner!
    Dunpuss!
    din ankkompis

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • olivettan

Hej!
    Hoppas dagen varit bra, med tigrar och annat skoj!!
    Här lyser solen och vi ska upp på stan och leta "avslutningskläder"
    Tittar in senare igen
    Kram