• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mettan69

God morgon Tille

Ännu en solig dag har kommit och det innebär mycket utomhuslek. Nu kan du sparka boll med dina änglakompisar. Såg att du är ett IFK göteborgsfan. Det kommer min lilla Sixten också att bli om hans pappa får bestämma.

Saknar dig varje dag. Tänker på dig när man ser denna underbara blå himmel.

God morgon Therese & Nicklas

jag är varje dag inne och kollar på korten på Tille (har även lagt upp en mapp på bilder som fl gjort)och ibland sköljer smärtan över en för att han inte finns längre här på jorden. Och då har jag inte fått hålla och snusa på han som ni fick äran att göra. Nu när ni äntligen har kunnat lägga alla måsten åt sidan så kommer saknaden med raketfart kan jag tänka mig. Bra samtidigt att ni är där ni är så ni bara kan ta vara på varandra och inte ha en massa folk som skall underhållas/underhåller er utan ni två kan prata om och med varann om Tille.

Sköt om er.

Många gosekramar Marieth

• uge
    FlörtGodmorgon!
    ville bara se hur ni har det & säga att ni finns i våra tankar!
    kramar ulrika
  • Bowmore

Hoppas ni har en riktigt skön semster. Verkar ju som ni har det riktigt bra. Dopp i poolen låter ju inte helt fel.

Klart att ni saknar Tille nu när ni kan slappna av och känslorna kommer fram ordentligt. Men för varje jobbig känsla så kommer det kännas bättre efteråt. Tillåt er att inte vara starka hela tiden. Ni har ju varandra att stötta er mot. Och när ni kommer hem finns vi kvar här med stora armar som kramar om.

Ta hand om er!

Kramar
    Mia

• A S

Godmorgon på er. Vill bara titta in och säga att jag tänker på er. Att sörja Tille är inget skadligt eller dumt, utan bara precis som det ska vara (även om det är jobbigt).
    Ta hand om varandra!

• antitanten

Hej o godmorgon Tille med familj

Idag är det fluffiga-moln-dagen här i Sthlm.
    Som gjort för städning och tvätt kan tänkas.... tills att Tille-strålarna
    hittar hit igen....

Spelar Tilles låt nu.... så skönt att börja dagen med.

Vila en stund på molnen Tille, så du orkar stråla lite till sen.
    Kramar
    Lena m familj

• Lilla citron

Godmorgon therese och nicklas.

Vad skönt att se att ni har det så bra på semestern.

Klart att tankarna på Tille kommer upp till ytan nu när ni slappnar av. Tur att ni har med er datorn med alla bilderna på. Minns vad ni har gett oss här på FL och kom ihåg, vi finns här för ER.
    Vad ni har gjort för mig, jag har helt klart blivit en bättre förälder, nu när man tänkt efter på vad som är viktigt här i livet. Jag beundrar er nåt ENORMT, er styrka, er stora vilja att hjälpa andra och framför allt er stora trygghet i varandra när allt var som mörkast.
    Ni hade en fantastisk liten pojke, ni har honom fortfarande i era hjärtan, eran själ och tankar. Ni kommer ju att mötas igen, en dag.

Har precis läst hemgårn´s senaste sagosnutt, han är helt underbar.

Skickar med ett par styrkekramar och all min omtanke.

Många kramar.

• qramiz

Godmorgon myspys familj
    Hoppas att ni har det gott och kan svaljka er i det stora havet(eller polen) gå i den mjuka lena sanden som sipprar mellan tårna, och dricka alla goda svalkande drinkar/drycker, och njuta av solen och varandra...hmmär inte alls avundsjuk-inte nå´t, nä då unnar er alla lycka och välgång det vet ni...härligt med Hemgårns alla vackra sagor, de är otroliga man verkligen lever sig med i berättelserna mellan verklighet och fantasi..man mår väl av dom....
    Stora bamsekramar till er och må väl och njut...snusningar tioll tille...

• solrosen74

Godmorron på er allihopa.Så har vi vaknat till ännu en dag av solsken det är så härligt att lyssna till fåglarnas kvitter.

Må så bra ta hand om varandra och njut av dagen och era nära och kära
    Många kramar Åsa

• MalinH

Gomorgon Tille!
    Ha en riktigt bra dag med dina änglavänner.

Tilles underbara föräldrar hoppas ni njuter för fult...

Kram Malin