• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kapet

Hej alla glada och goa människor
     Therese och Nicklas,hoppas ni har det bra där.
    Många kramar

• Nallatalla

Hej Therese och Nicklas!
    Hoppas att Ni har det underbart i solen och värmen.
    Här hemma är det kanonväder.
    Jag vet att det är tillevännen som ordnat så att solen lyser på oss.
    Han finns alltid i mina tankar!

Kram på er / Nalla med familj

• Gilga

Hoppas att familjen Kärlek har det underbart härligt på sin semester..sola,bada och bara var amed varandra..det är ni så väl värda

Tille,tack för det underbart fina vädret du har fixat åt oss,fortsätt lysa med din värme över oss...krama min Wilma från mig.*L*

Kramar//Gunilla

• jeja66

Ville bara säga att jag har trådar som handlar om att tända ljus , stötta och tänka på Kristoffer och Berat. En till dem var.

Är det nån som vill vore det kul om ni tände ett litet ljus för dem.

Tille: Hoppas du leker och har det bra där uppe.

Terese och Nicklas : Hoppas ni har det udnerbart på semestern vilket jag tror ni har. Ni är väl unnade att få rå om varandra lite på egen hand nu.

Kram//Eva

• Sanders mamma 04

Heisann!

Ønsker dere en herlig dag i Thailand!

KLEM

• Hemgårn

Även om det kanske borde vara självklart så:

Det måste förstås att de ljus som (i alla fall jag) tänder brinner för alla barn som far illa. Oavsett orsak. De brinner för vår lille Tille, Kristoffer och för Berat. Men jag, till exempel, har varken tid eller ork att engagera mig personligen i alla. Det får räcka att veta att mina ljus lyser för alla EB-drabbade. Att äventyren, trots att de är tillägndae Tille, också är till för alla andra som kan finna dem läsvärda.

Kram, Magnus

• jeja66

Hemgård. Jag hoppas innerligt att du inte tog illa upp av mitt inlägg. Jag förstår helt klart att du menar alla barn. Har alltid tyckt om det du skriver om dem.

Jag fick en känsla bara om att du tog illa upp av mitt inlägg. Det kan vara fel känsla av mig jag vet inte.

Det är det sista jag vill att nån ska ta illa upp av det jag skriver.

Kram till er alla!

• Cris

Hej Therese och Nicklas,

Solen strålar i Sundsvall även idag, men det är betydligt kallare jämfört med tidigare i veckan. Ni verkar ha valt just rätt tid för er resa.
    Jag hoppas att ni har det bra, kanske badar en del, läser någon bok på stranden, kikar runt på sevärdheter, äter och dricker gott och bara njuter i största allmänhet.

Sköt om er och varandra!

Kramar
    Kristina

• CarinaS

Solen flödar ner över vårgrönskande björkar och det är SÅ vackert! Hoppas ni har det alldeles, alldeles underbart! Stor kram från Carina

• Therese6699

Good day I guess it is at home... I am waiting for us to out for dinner now. It is really hot here. But not extremly hot.

We have been out for a long long walk today, we thought we could find a shop that we had bought some stuff.. but after almost 2 hours we gave up. And took a cab... I don't lie if I say that we had walked maybe 5 kilometers do far. So it was a little walk of a swedish mile. Then we walked home to the hotel.. The pool was really nice then : )

Yesterday I felt a really strong feeling of missing Tille. I guess it is because we have a lot of time thinking. Hardest day since he died. But today everything are much better.

Nicklas and I haved played cards. It almost ended with me throwing the cards in his head... I hate to loose!!!!

Tomorrow our plan is to go to a aquarium and looking at a tiger show. Hope they take good care of their animals!

See you guys tomorrow.

Therese