• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Henny fra Norge

Hej Therese og Nicklas, så deilig å høre at dere koser dere i varmen, det trenger dere virkelig.
    Sender mange varme tanker fra kalde Norge.
    Ha en fortsatt fantastisk semester - gleder oss til å se korten.
    Kram, kram / Henny

• babylover

Du var en tuffing som hållt i ormar-avundas dig inte! Hoppas ni har det mysigt och frå se och göra det ni tänkt. Håller tummarna att du ej blir sjösjuk.

Tille lilla tänker på dig lilla söta kille!
    Blir lite avundsjuk på dem som redan fått boken och kan kika på dig och din underbara familj. Hoppas mamma och pppa din förstår hur otroligt fint det är att de delat med sig allt ni gått igenom.
    Kramar

• annca

Tilleprinsen!
    Äntligen har jag kommit mig för med att dra igång Photoshop igen!
    Två små bilder på dig och dig och mamma har jag lyckats åstadkomma och lagt i den tråden! Titta in där, lille killen, om du vill!
    Nu börjar det bli kväll, och du kanske redan gått och lagt dig på din molndunkudde! I alla fall skriver jag till dig imorrn igen!
    dunkramar!
    din ankkompis

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Cicci0305

Mmmmmmm, ni verkar ha det bra i Thailand. Det är ni verkligen väl förunnade. Förstår att vissa dagar är tyngre än andra. Men ni vet att vi fortfarande är många som är med både er och Tilleman.
    Här i Halland har vi också varmt och skönt nu. Uppåt 25 grader flera dagar i sträck. När vi kom hem från vår semester i Danmark förra veckan så la jag barnens vinteroveraller på golvet. Dags för tvätt. När Wilma ville gå ut så började hon helt sonika dra på sig sin overall. Döm om hennes förvåning när hon fick gå ut i kortärmat, vanliga byxor och sandaler. Hela ungen lyste!
    Underbart med värme...

kramar till er alla, Cicci

• Memo

Skönt att höra att ni har det bra. Skulle gärna byta plats med er om bara så för en dag.
    Ha det bra
    Kram

• kapet

Hej Therese och Nicklas
    Skönt att höra att ni har det bra.Ni har gjort många roliga saker.När du kommer hem kan du väl jobba på cirkusen. :)
    Ha det så bra
    Kramar

• sgr

Hej Therese och Niklas!
    Hoppas Ni haft en bra kväll. Vad mycket spännande Ni får vara med om. Vad jobbigt att gårdagen var jobbig med tankar på Tilleman, men det är ju inte konstigt att du saknar knyttets fysiska närvaro, men han kommer att hjälpa dig igenom det.
    Hoppas att Ni får en bra dag imorgon.
    Tittar in då...

Godnatt Tilleman! Dröm söta drömmar där uppe i det blå. Vaka lite extra över mamma när hon känner sig ledsen och saknar dina strålande ögon, men det vet jag att du gör.
    Sov gott...

Snusningar
    Sandra/sgr

• sgr

Hej Therese och Niklas!
    Hoppas Ni haft en bra kväll. Vad mycket spännande Ni får vara med om. Vad jobbigt att gårdagen var jobbig med tankar på Tilleman, men det är ju inte konstigt att du saknar knyttets fysiska närvaro, men han kommer att hjälpa dig igenom det.
    Hoppas att Ni får en bra dag imorgon.
    Tittar in då...

Godnatt Tilleman! Dröm söta drömmar där uppe i det blå. Vaka lite extra över mamma när hon känner sig ledsen och saknar dina strålande ögon, men det vet jag att du gör.
    Sov gott...

Snusningar
    Sandra/sgr

• lektant

Hoppas att ni har haft det bra idag och tagit vara på varandra och ledigheten. Nu regnar det i Östersund tråkigt. Tänker på er KRAMAR/Mait

Godnatt lille Tille sov så gott på ett av molnen.

• Nötkaka
    Lille sötnosen Tille!
    Hur hr du haft det idag? Fullt upp förstår jag

Hoppas på att du "mår bra" där uppe.
    Jag tänker på dig!
    Godnatt!