• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anonym (glömsk)

Henny fra Norge: TACK så mycket för hjälpen!

Soliga hälsningar, Mia

• Berkemo

Hej Therese, tänkte bara tala om att jag fått boken om Tilles liv i dag. Jättefin bok. Jag tyckte inte det var så sorgligt att titta i och läsa den. Man blev glad av den, du är ju så fantastisk. Tänk vad mycket skoj Tille fick vara med om trots sin korta tid här. Han hade tur att ni blev hans föräldrar. Än en gång, tack för en jätte fin bok. Ha nu en underbar fortsatt semester. Kram

Tille, var det du som var den envisa fjärilen som skulle flyga in i vattenstrålen i dag när jag vattnade gräsmattan? God natt Tille krigaren, Kram!

• PamH

Hej på er!
    Hoppas ni haft en bra kväll.Hoppas att ni får en bra dag i morgon.Tittar in i morron igen. sov gått. God natt till er.
    Många kramar till er.

• Misan75

Hej på er.
    Ni verkar som sagt ha fullt upp. Och ORMAR det finns nog inge värre. Så ditt mod visar upp nya sidor Therese. Nog för att jag redan förstått ditt mod och styrka. Ni verkar i alla fall ha det ljuvligt. Det är ni värda.
    Tille vännen. Du sover väl nu va??? Borde du ju göra ialla fall. Små änglar måste oxå vila. Du har ju så många äventyr för dej så du måste ju vara pömsig när kvällen kommer. Så där ljuvligt trött.
    Tänker på dej varje dag lilla söta prins,

Go natt nu alla. Dax att vila. Nya tag i morron.
    Många kramar till er alla, Therese,Niklas Liam och Dea.
    Snusningar till dej Tille bubbisen,
    Mia.

• FraNorge

Så godt å høre at dere har det gøy i Thailand, virker som dere opplever masse spennende. Sender en stor klem fra meg.

• HeWe

Hejhej ni gooafina mammaMys å pappaGooos långt borta i Koh Samui...
    hoppas er dag varit superbra..trots "Nära ormenUpplevelser" , men de verkar ni ju skött suveränt..

Även långt borta i Thailand visar sig gooevännen Tillemann för er på ett eller annat sätt...å nu då, genom alla de fina fjärilarna ni skådat...

Å jag kan lova er att här har småänglarna lämnats längtandes efter honom, för det har regnat här idag.... men han kommer ju tebax till Sveriges Nangijala...när ni kommer hem..eller hur..

Nu får ni ha en jättegoosig å mysig kväll, å natt..massvis me styrkekramizar till er..Therese å Nicklas..å fiiinGooa kramizar till TigerLiam å SessanDea...här hemma..Tillemann min vän...idag skulle jag ju visa dig den första "Glasskiosken"..jag var där..men vart var du? ...Johoo..i KohSamui...hoppas deras mjukisar är lika gooda..om de nu har några..

Sussa sött nu, vi tar snart en tur till tjorran...du å jag...vännen..du å ja..

vi hörs imorrn..jag längtar redan....kram er vän...Tillevännen Helén.

• mysan34

Vad skönt att höra att ni har d gott där nere måste erkänna att jag e lite avis faktiskt.Å jösses vad ni hunnit me grejjer.

Tillemannen såg du att d kom upp en ny kompis till dej idag?? Supergoa schäfern Svea åkte till himlen idag efter ett svårt beslut å många tårar.Så nu har jag fullt jobb här hemma med Sveas lilla valp som bara är 4 dagar så du får gärna kolla till henne lite extra där uppe för hon e en riktigt go mamma som älskar allt och alla så henne kan du gosa mycke me hon saknar nog en bebis å då e ju du raring perfekt till henne.Så om du ser henne krama henne hårt från mej för jag saknar henne så otroligt mycke.

Fortsatt trevlig semester Therese å Niclas

Snusningar till grynet

• Hemgårn

Tille, jag vet att jag har den andra delen av vårt äventyr kvar men det får vänta tills imorgon. Nu måste jag sova..

Jag har precis lagt ifrån mig boken om ditt liv.. Du var en kämpe, en liten Herkules. Det syns på fotografierna.

Jag plockar fram kubbspelet imorgon lille vän.

Snusningar från din Internet-kompis Magnus

• Mettan69

God morgon Tille.

I dag är det lite mulen men vad gör det. Det finns mycket man kan göra inomhus också. Och sol har vi fått så vi står oss i flera dagar. Ha nu riktigt roliga äventyr i helgen så hörs vi igen på måndag.

Therese & Nicklar: Det låter som om ni även har dagar där nere när ni har fullt upp och det är helt rätt. Slappa vissa dagar och kolla allt man hinner vissa dagar. Det är så en riktig semester skall vara.

Krama varandra i värmen och ha en underbar helg.

Många gosekramar Marieth