• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nötkaka

Godmorgon Therese och Nicklas!
    Hoppas att ni får en skön dag i Thailand.

Godmorgon Lille Tille!
    Solen skiner idag igen
    och jag kommer åter igen se en massa fjärlilar...som hela tiden påminner om dig.

Kramar!

• idnar

Nu har jag också fått boken om Tille. Kan bara hålla med alla andra här på FL. Den ger både sorg och glädje. Var inne och tittade på Visslans sida. Den är bara helt underbar buketten. Det har ni gjort bra alla som varit med på den. Får väl även ge floristen en eloge för den. Låter som om ni har det bra där borta i thailand. Var rädd om dig Therese. Ormar och tigrar är inte att leka med. Hoppades kina maten smakade bra. Många soliga och varma hälsningar från en familj i småland

• glömsk

Godmorgon!!Ni får ha det så bra...kram kram lotten

• aloris

God Morgon!
    Ännu en solig dag väntar oss, härligt!
    Hoppas att ni fortsätter att ha det bra och mysigt!

Såg så många citronfjärilar igår och tänkte på Tille varje gång, Tille med de vackra sammetsblå ögon, som gav oss så mycket!

Kramisar till er alla!

Har Liam det bra tillsammans med din mamma Therése???

• Anbe

Tjingeling på er!Hoppas ni har det superbra och superskönt nere i Thailand!Det behöver ni verkligen.Att bara få rå om varandra.Det e ni väl värda!Många kramisar till er och ha det underbart/Kram Annika

• Änglasång

Hej,Therese och Nicklas!
    Ville bara tala om att jag och mina 3 barn,har tittat på bilderna som finns i din bok om Tilles liv.Vilket litet CHARMTROLL han var och fortfarande är,Therese.
    Hoppas att ni får en härlig dag,och att ni smörjer in er ordentligt med solkräm/olja.
    Vi saknar er här hemma i Sverige,Therese och Nicklas...
    Kram:Änglasång/Elinor.

• emilsson

Godmorgon.
    Hoppas att ni får en helt underbart trevlig dag i Thailand idag.
    Här i Skåne skiner solen och 18 härliga grader visas på termometern=) Vi får nog en fin dag,men vad hjälper det mig som ska göra mat och förbereda inför dopet imorgon....=)
    Ha det jättebra. Kikar in en sväng ikväll igen.
    Många kramar/Caroline

• qramiz

Godmorgon
    Här skiner solen än en dag, och tanken går till dej Tille vi saknar dej på tråden ,men vi gör oss ständigt påminda av dej här , vi hjälper varamdra att minnas dej både med massa kul saker och även de jättjobbiga som du fick vara med om...vi får glädjas av att du har det jättebra nu som kan sova mjukt på molnen, leka och stoja, och kanske tittar du till oss här på jorden ibland kanske som en fjäril? vem vet.?....min pappa assosierar jag ofta till glada fåglar som kommer och sjunger i min närhet när jag är ute...det känns tryggt då...brukar ofta vara så när jag åker upp till graven en sväng i vilken årstid som helst så hör jag alltid en fågel kvittra- visst är det märkligt men fantastiskt rogivande!!
    Jo jag tror stenhårt på att du finns med dina nära och kära närmare än man kan ana..sköt om mamma, pappa, Liam och Dea vårda dom tryggt under dina änglavingar..du har fått stora uppgifter för att vara så liiten, men vet att du lyckas...Kram Tille
    Therese och Nicklas hoppas ni kan njuta av er resa massor lcyka till med alla äventyr- Stor trygg kram till er- vi finns här alltid....KRAM

• Nallatalla

God Morgon på Er!
    Hoppas att Ni har det skönt i Thailand!
    Här hos oss skiner solen än så länge men tyvärr ska vädret bli sämre...

JAg tänker på Er och självklart på Lille Tilleman också.
    Han har det säkert jättekul tillsammans med alla änglabarnen!

Kram / Nalla med familj

• viktoranton

Hej!
    Vilken bok är det som ni har fått???
    Jag väntar också på en av böckerna!