• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tandfen

Hej Tille!
    Vad har ni hittat på idag då? Kanske har ni haft vattenkrig i eftermiddag, för det har regnat i några timmar. Men, ni kan ju inte tänka på oss här nere hela tiden, utan man måste ju få göra det man tycker är roligt. Vattenlek är alltid kul och nu kan du ju även simma, så det är bara att plaska på. Vi andra får väl ta på oss regnkläder. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
    Jag skickar upp en bamsekram till dig när du kryper ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Fröken Stålhand

Hejsan!

Hoppas att ni har det underbart i thailand, det var härliga bilder!

Tille, vilket uselt vårväder vi har... Iof så lyser nog solen alltid på dig!

*kram*
    Sara

• Temugg

Hej på er! Vad skönt ni verkar ha det i Thailand, det är er väl förtjänat!

Idag har jag sett Tille och er på TV4, kommande program! Jag hoppade till där jag satt i soffan och fick skruvat upp ljudet till slut... Man fick bl.a. se Tilles långa ljusa ögonfransar i närbild. Vilken skillnad från att se på dataskärmen! Kommer nog bli ett jättefint program!

Hoppas resten av er vistelse blir lika fin som hittills!

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) God natt og sov godt sammen med dine englevenner der oppe i det blå. Håper du har hatt en kjempe fin dag. Hører mamma skriver at det har vært dårlig vær i Thailand i dag, har du og dine venner vært ute med rampestreker igjen? :) Det er lov å være litt rampete, ikke sant? he he he..... Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ja 80 kroner var veldig billig for så mye mat. Blir kanskje litt trist å ta farvel med alle dere har blitt kjent med når dere skal reise hjem, eller? Det positive er jo at dere har fått venner på den siden av jorden også:) Ønsker dere en riktig god natt og sov godt:) Klem fra meg.

• IR 72

Hei, nå har jeg endelig fått boken om Tille og gleder meg til og sette meg ned og titte og lese i fred og ro.

Tille vennen jeg håper du har det fint der oppe med alle englevennene dine, jeg tenker masse på deg. Sov godt lille venn.

Therese og Nichlas

Dea og Liam blir nok glade når dere kommer hjem med alle presasngene, koselig og høre at dere har hatt det fint på ferien deres. God tur hjem og sov godt mange klemmer fra meg

• Happy me
    Hej på er!

Tänk nu har jag jobbat två dagar igen. I morgon åker vi till Paris så jag har haft fullt upp hela veckan! Men nog har jag tänkt på er och hur ni har det i Thailand! Skickar er en stor kram och hoppas förstås att inslaget och allt kommer gå precis lika bra som allt annat ni har gjort med media. KRAM!!
  • Happy me
    Tillehjärtat! I morgon när vi flyger - kan du inte sitta på något moln då så ska jag hålla utkik! Lovar! Kram!!!
  • HeWe
    Heiiij!
    Vill bara önska er en riktigt gooood natts sömn, å en jättefin resa hem...många som ser fram emot att se er igen förstår ja...så ni kommer nog att få fullt upp å träffas allihopa, när ni kommer hem.
    Nattinatti gooaste Tillemannen...nu börjar ju snart den långa flygfärden hem till Sverige å Sundsvall igen...för du är ju me hela tiden..me mammaMys å pappaGooos...
    så ta å vila dina spröda fina blååa vingar nu,  får vi höra ditt jollrande skratt igen då...för snart får du  känna på den hisnande flygfärden bland molnen igen, å följa planet hem till din kära familj, din släkt å dina gooa vänner....
    Vi hälsar dej å din fina familj välkommen hem till Norr igen...hem där ni känner trygghet å värme..en trygghet å värme som sitter i djupet av hjärtat...hos er å hos oss alla...
    Ha de nu sååå bra..bästa kramizarna gooaste vänner..gonattkramar till Stora Liam å Fina Dea me..såå duktiga storaSyskon...bästa du kunde få..TilleGoos....
    från er vän...Tillemannens vän..SagoTanten Helén.
  • Helena32

Hej Therese & Nicklas,

Ni har verkligen tagit vara på dagarna, fint som dåligt väder och det glädjer mig att läsa! Vilka upplevelser ni har fått, det är nästan som man själv har varit där!! :)
    Har tittat på bilderna idag det verkar underbart!

Har även tittat lite på bilderna på Tille idag igen... den gossen har verkligen berört mig! Ni måste vara så stolta över honom! Han finns ofta i mina tankar!

Många stora kramar till Er och de lite mindre till Tille!
    Helena

• niederkk

Hi Therese and Nicklas,
    I hope you will not to feel stiff and aching tomorrow
    Enjoy your evening with your new friends and thank you again for writings english.
    Yours sincerely, Kristina