• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anbe

Hejsan Therese och Nicklas!Så härligt att läsa om eran resa.Tack för att ni vill dela med er till alla oss på FL!Vilka fina bilder.Häftigt med elefanterna!Det e djur mer i min stil.Små äckliga spindlar gillar jag inte!!
    Duktiga ni som tränar även på semestern!
    Liam och Dea kommer säkert att bli jätteglada för sina presenter.
    Vilket fint hårspänn du köpt!!!
    Ha en fortsatt underbar dag/Kramar Annika

• 74Alfons

Hej allihopa och särskilt Therese och Nicklas!
    Det var otroligt längesedan jag skrev till er. Det måste vara underbart att få vara i Thailand och bara känna de varma vindarna mot huden, även om solen inte lyser hela tiden. Sommaren försvann ju här hemma och jag är uppriktigt lite nedstämd över det. Ville bara skriva lite för att visa att även jag fortfarande finns här. Många kramar Henriette

• Lilla citron

Godmorgon semesterfirare...

Det är såååå spännande att läsa din dagbok och se vad ni haft för er under dagen..

Ville bara skicka en liten hälsning..

Kram och trevlig hemresa..

• Lilla citron

Godmorgon semesterfirare...

Det är såååå spännande att läsa din dagbok och se vad ni haft för er under dagen..

Ville bara skicka en liten hälsning..

Kram och trevlig hemresa..

• HeWe
    Ååå, så roligt att höra att mera pins e på G...
    Å, gooa vänner...semester vare ju..inte tränigsläger..haha.
    Jaa, nu får ni njuta av kvällen..av varann å slappa den sista stunden i paradiset...för snart bär de ju av hemåt..
    Hoppas hemresan blir lugnare...inte samma spring å stoj på planet..
    Ha de så bra..kram Helén.
  • fightclub

Hej på er!
    Kan tänka mig att det blir skönt att komma hem och få krama om alla nära och kära. Och så härligt att få se glädjen i barnens ögon, när dom får sina presenter.
    Jag är verkligen imponerad över er kondition. Själv stönar man och flåsar för lilla minsta ansträngning numera. Men jag vet ju att det går rätt fort att få upp flåset om man bara sätter igång. Men min startsträcka verkar vara väääldigt lång, nuför tiden.
    Önskar er ännu en skön kväll. Kram från mig/Helena

• Siv1974

God formiddag lille Tille vennen:) Har du sovet godt i natt? Håper du får en riktig fin dag sammen med alle dine englevenner der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Så flinke dere er til og trene:) Kan dere sende litt motivasjon hit over også, he he he..... Ønsker dere en riktig fin dag. Klem fra meg.

• guttemamma

Nå har jeg også fått den fine boken om Tilles liv! Kjære Therese og Nicklas, tusen takk for at dere deler med oss! Utrolig mange flotte bilder av den nydelige, lille kjempen! Så godt å se alle glad-bildene!

• Klatermaja

Trevlig helg på er ni goa fina människor .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle