• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Siv1974

God morgen lille Tille vennen. I natt drømte jeg så fint om deg:) Drømte at du var på besøk her og lekte med lille Michael:) Det var et kjempe koselig besøk det vennen:) Ha en fin dag der oppe sammen med alle englevennene dine. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ha en god tur hjemover. Kjør pent fra Stockholm:) Gleder meg til å se flere bilder. Klem fra meg.

• Farth Vader

Vilken fin resa ni verkar ha. Massor av äventyr och underbara nya vänner . Tille myser nog när han tittar ner från sin stjärna. Massor av kramar till er.- Mona

• Anbe

Hejsan Therese och Nicklas!Ni verkar ha haft en helt underbar semester och lärt känna nya vänner(Och djur!)Det ska bli roligt se bilderna på vovvarna med kläder.Ha en fortsatt underbar dag!Många kramar Annika

• PamH

Hej Therese & Nicklas!
    Låter som ni har haft en riktigt bra semester. Den var ni värda.Lärt känna nya vänner och djur också.Ha en fortsatt underbar dag!Hoppas ni får en trevlig resa hem.
    Många många Kramar kramar till er två

• FraNorge

Hei, titter innom for å ønske en god dag. Klem fra meg.

• IrmelinFraNorge

Hei. nå går det mot slutten av ferien deres. Kan tenke meg at dere gleder dere til å treffe Liam og Dea snart. Har dere tenkt å begynne i jobb igjen når dere kommer hjem fra Thailand, eller er planen å være hjemme en stund til?
    Ha det flott den siste tiden i Thailand.
    Kram Irmelin

• fightclub

Hej! Oj, vad ni kämpar i backen. Kan tro att det känns i både rumpa och `benstumpa´,haha.
    Vad gulliga dom måste ha varit de fyrbenta vännerna i kläderna. Ska bli kul att få se.
    Njut nu av den sista tiden. Önskar er en lugn och behaglig flygtur hem.( Hatar själv att flyga, så det behövs alltid nå´t lugnande....).
    Kör försiktigt, ta det lugnt, med några bensträckare och käk.
    Önskar er välkommen hem. Och tackar för att ni delat med er av erat äventyr.
    Storkram/Helena

• Björnes

Hej på er Therese och Nicklas!

Ni verkar ha haft det underbart där borta i Thailand! Så fort tiden går ändå.. Redan dags att åka hem.. Här är det grått och regnigt. Hoppas att det vänder snart. Det var ju så skönt för ett par veckor sedan..
    Så ni tränara och tränar ni. Skönt! Det är gött när det känns att man har jobbat lite.

Har varit på abrnkalas och ätit en massa tårta idag, så jag får nog försöka att ge mig ut i spåret lite nu i eftermiddag.

Ska väl se hur det går för Carola i schlagerfestivalen ikväll. Hon har visst tappat rösten nu igen.. Det bådar väl inte gått. Vi skulle nog har skickat BWO som mina båda döttrar avgudar....

Ha det nu så gott och njut av sista dagen. Köt försiktigt hem när ni kommer till Sverige!

Må så gott!
    Många bamsekramar
    Erika

• HeWe
    Hejhej..goaste fina vänner..å rara underbare Tillemann...i mitt hjärta..

Såå gulligt de lät me pudlarna, sprudlande lekfulla å me kläderna på..haha..de e för söta.
    På dressyren vår Lowiz var me på i Torsdags...fanns de en liiiite svart pudel...såå full i liv, såå glad å var me på allt som dennes matte ville visa..
    De e så härliga små vovvar.. Skulle jag ha en 3:e vovve...så vore de nog en sån...eller en Shelties...vem vet..kanske..
    Men vi hämtar ju snart vår gooe lillvalp..vår lille" TurboStar Tille", vad tror du om de, vännen...den är jättegooo..jag har en bild på den i mitt galleri..
    men de vet du ju redan..visst.

Therese å Nicklas...börjar ni längta hem nu då? givetvis till barnen å familjen..men värmen å vännerna blir ju tråkigt å lämna..En bra ide att bjuda över dom på besök under vintern... vilken chock de skulle få i kylan..hm.. men en fantastisk upplevelse kan ja tro.
    Kan tänka mej såå glada GooLiam å FiinDea ska bli me alla presenter..å sänghimmel å tapeter...såå kul...som om de vore julafton och födelsedag på en gång...bara deras dag.
    Ni är såå otroligt fantastiska å bra förebilder för barnen...kunde inte bli bättre.
    Njut nu av de ni har kvar där nere...för nu kommer ni snart hem...till stort kramkalas å gooavänner å släkten..Lycka till me resan..
    KramKram till er alla..Nicklas & Therese..Liam å Dea...å BästaVännen Tillemann..den Store..Starke..å Gooooaste lille Tillemann..kram er vän..SagoTanten Helén.

• Therese6699

Hi everyone.. I am on a internet cafe at the time so it have to be english again. I have updated the blogg. And new pictures will appear tomorrow. We havn't any electricity at our hotel today because they are doing som construction work. So I don't know if I can write anymore today.

My legs and but are a bit stiff today..but it is nice to feel that the muscles have to work and doing something hard.

Goodnight

Kramar
    Therese