• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mirre2

god natt lille söta Tille! Vi har inte glömt dig!

• HeWe

En bamzekramiz å en superduper goosig slängpuzz  på din mjuka fina kind..min vän..Tillemann..

Nu e de nattinatti...gamla tanten ska i säng...å nu sover alla småtroll, runt om i vårt land...så även smågoois FjärilsÄnglar i Nangijala...men jag säger gonatt me en liten viskning..å smyger såååå tyst å stilla för att inte väcka dej...

Saknar dig, fast du finns i mitt hjärta..i mina tankar...å överallt...

kramiz vännen..å din finagooa familj....din SagoTant Helén

• Tusenlilja

Lika spännande att läsa varje dag
    om vad Ni varit med i Thailand.
    Ser fram emot å läsa varje dag
    det är så rart att ni delar med er
    av alla fina upplevelser till
    oss ,jag kan riktigt känna
    hur ni har det och det är nästan
    som att vara med själv.

kramar till Er alla

sänder en extra stjärna till Tille
    jag tänker alltid på Dig lille vän.

kram igen

• aloris

GOD MORGON!!!

Hur står det till idag?? Har ni något vackert väder??
    Snart kommer ni hem, känns det bra??
    Jag tänker på er varje dag, ni är med mig!!
    //Kramar i massor till er!

Tille Lille jag förstår att det måste regna ibland, det behövs för vår växtlighet. Hoppas att du är ute och leker och skuttar runt även fast vädret inte är det bästa?!
    Du är med mig varje dag, varje timma, varje minut, varje sekund, dina ögon jag aldrig glömmer!!!!!!
    //Snusningar till dig min vän!

• qramiz

Godmorgon

Här regnade det oxå idag , kallt och grått, men kanske det tyder på att vi snart kan få en varm och skön sommar som varar lite längre?- vi får hoppas det,
    Har läst ikapp mej lite, har missat en del, ack vad mycket fint många skriver till er käre familj och till lillkillen Tille, livet är bra märkligt,att dessa känslor som jag fått för denna lilla gossiga pojk bara kom sådär är för mej en gåta, helt otroligt vad man kan känna med familjen och med dej Tille som jag inte ens kände?, det sitter en törn i mitt hjärta som alltid kommer att finnas där för att minnas dej, har säkert fått en del gråa hår för den delen oxå!!! Saknar dej och tänker på dej massor.
    Du fattas oss, men vi har ju dina underbara föräldrar som vi gärna stöttar och finns till för...alltid.
    Mjuka klappar på din kind gossebarn
    Kram till Therese och Nicklas, ha en kanonbra dag.

• Anonym

Halloj!

Hoppas att ni får njuta av bra väder dom sista dagarna . Här hemma är det kallt och trist usch usch....

Kramar till er...

• A S

Vad kul att läsa om hur ni har det i Thailand! Sååå härligt! Och vilket fint hårspänne!
    Fortsätt med att ta hand om er!

• babylover

Hej! Hoppas slutet av semestern blir bra. Vi åker till Turkiet idag så jag missar er i nyhetsmorgon vilket är trist. Dokumentären om Tille får jag iallafall inspelad som tur är. Sköt nu om er så tittar jag till er nästa helg.

Tille om du ser oss bland molnen idag kan du ju vinka lite-vi lovar att hålla utkik och berätta för alla på planet vem du är isåfall lilla vännen.
    Vi tänker på dig i vilket fall som helst varje dag.

Många kramar

• HeWe
    Gomorron långt bort i de vackra landet...i fjärran.

Drömt gooa drömmar..om hajar, ormar  å krokofanter...nee, de hoppas ja inte..för gooa kan ja inte tänka mej att de var, hm.

Vad kan möjligtvis hända i era gooafina liv idag då?  Någon tur på gång..eller kanske en lugn dag på poolkanten..skulle me vara sååå härligt.
    Vad ni än bestämmer er för, så blir de givetvis bra..kan inget annat bli..
    Hoppas ni har bra väder där borta..så ni slipper regnet..här hemma..iaf här hos mej, är de lite grått..å inte är de luftvarmt direkt.. Men då passar de ypperligt me lite innejobb..för nu har man ju gjort helg..så då gäller hushållsarbeten..hm.

Ha nu en jättefin dag..kramaz å myz...gooaste ni..
    Blir spännande å läsa om er dag, alltid nåt skoj ni gjort..äventyrare där...

Å lilleGooe Tillemann...hoppas du inte märkte när ja smög in å gav dig en världens goofinast mjukiskramiz på din mjuka lena kind, i går kväll...
    tur att det inte knakar när man går på molnen...hihi...som på mitt parkettgolv..
    Jag såg att du log..du mår väl nu..drömmer sött..om mammaMys å pappaGooos, TigerLiam å SessanDea...å alla dina vänner.
    Bamzeznutten låg så fint vid din kind..den värmer dej å gör dej trygg...känner doften av lilla mamma å pappa...å du myyyyzer...du känner mammas hand strykandes mot din mage  å pappas näsa mot din näsa...ååå, såå lycklig du e.. 
    Miljoners kramizar till dej min vän...du e me mej nu, imorgon å jämt, jämt..
    Snart ska du få följa på något nytt äventyr..hoppas du e beredd..ja hojtar..
    kramiz för nu, vännen.. mys å lek...hälsa min lilla runda gubbe där uppe...du ser väl till så han sköter sig..han e ju såååå busig, me små gooa trollisar.
    ...din SagoTant Helén.

Mamma å pappa, Liam å Dea...ha en fin dag..kramar i massor till er me...er vän Helén.
  • isaacsmams

Du ska veta lilla vännen att jag tänker på dig ofta, även om jag inte skriver till dig lika ofta som förr. Lilla Tille, vackra blåögda ängel. Du finns i mitt hjärta.

Kram Helena