• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanders mamma 04

Heisann!

Så kjekt at dere fikk gratis middag. Trivelige mennesker, ja det er sikkert at dere er. Tror vi er mange som gjerne ville spandert middag på dere, nettopp fordi dere er snille, gode, trivelige, omsorgsfulle, kjærlige......

Kos dere de siste dagene i Thailand! Tipper Liam og Dea blir kjempefornøyde over å få dere hjem. Ikke for å snakke om alle overraskelsene som venter dem

Nattaklem til dere og lille Tille!

• qramiz

Godkväll allesammans

Ja som ni ser så blev det ingen tidig sömn för mina två små söta troll, utan lite för sent, men det är sååå skönt när de sover i sin trygga ro....mna blir sååå lugn..
    Såg att ni varit ute på en massa äventyr, tror inte jag vågat göra hälften av alla grejer som du Therese har gjort och varit med om ormar, spindlar, krokodiler och ja gud vet allt...men ni har ju haft det kanonfint, med alla poler och elefantturer och en massa andra roliga äventyr, precis som Tille har i Magnus berättelser...kul när det händer saker.
    Jaha ingen ro ingen vila nu när man äntligen kan sitta ner vid datorn så kommer det en katt och kråmar sig och jamar- han är givetvis hungrig- är det inte märkligt så säg....
    Idag var jag på anställningsintervju och det kändes riktigt bra har även en på måndag morgon så förhoppningsvis kan det leda till något bra med våran nerläggning....skulle vara skönt att komma ifrån nu när stämningen är ganska låg...kände mej glad när jag gick ifrån intervjun idag...man får se vad som händer..
    Jaha kära vänner blev ett röröigt inlägg(som vanligt) men vill passa på att säga godnatt, ska läsa igenom det jag missat under dagarna som gått KRAMIZ

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) I dag tror jeg du og dine englevenner har lekt masse med vann for her har det regnet og regnet i hele dag:) Håper dere har hatt det fint og morro:) Nå er det på tide for meg å si god natt til deg vennen. Drøm søtt der oppe i det blå. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Den sommerfugl spenna var kjempe fin. Lo mye når jeg leste om hun som heter Pung, he he he...... Tror kanskje Pung betyr det samme på svensk og norsk men er ikke sikker. Ønsker dere en riktig god natt, gleder meg til å høre mer om hva dere har gjort i morgen:) Klem fra meg.

• niederkk

Hey Therese and Nicklas,
    I'm glad to hear, that you had a nice day and to hear it in English
    I hope the remaining days in Thailand will also be nice
    Best wishes from Germany, Kristina

• Helena o Teo

Mors på dig Tille!

Nu vet du, har det äntligen tittat upp en liten tand hos min Teo, på tiden skulle jag vilja säga, han är ju 8 månader nu!! Han är livlig och nyfiken som jag vet inte vad, ska vara överallt hela tiden! Misstänker att han kommer att bli en sån där liten kille som man får hämta ner ur träden...

Spanar du nåt på din mamma o pappa? de verkar ju ha det hur bra som helst, och tänk att få rida på en elefant!! Som din mamma skrev, de är ju verkligen hur stora som helst!!

Nej du, nu är det dags att krypa till kojs.
    Natti lilla söta Tille!
    Kram från Helena

• FraNorge

Da sier jeg godnatt til dere gode, og håper dere får en ny flott dag i morgen. Klem.

• Hemgårn

Tille, min lille kompis, ikväll blir det inget nytt äventyr men snart så... det kan ju bli mer äventyr lite senare i veckan. Nu ska jag göra som kineserna - gå och lägga mig. Vi ses kompis.

Snusningar, din kompis Magnus

• pofia

God natt på er! Eller vad uret nu är hos er...
    Längtar så till jag får se er och Tille på TV nästa v!! Ska bli så härligt att få se Tille i levande bilder... Underbart...

Hoppas ni får ett fint avslut på er semester under helgen!

Kramar Sofia

Tille...jag snusar dig på hjässan...för det luktar så gott...du vet... Snusningar...

• mollanmus

god natt tille, vi har inte glömt dig! kram till dig och din familj! fia