• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LillemanTösa

Kikar in och skickar er massor med gossiga Kramar!!!

Ha det så gott..goa ni, mamma Therese & pappa Nicklas.

Hälsa till Liam Tigern och söta Dea..och så mommo såklart..

Ett steg, dag för dag..

Tille liten..i mitt Hjärta..så varmt, med ett leende fyllt av Kärlek och Minnen..goast i världen..

• 3småttingar

Kommer bara in och säger god morgon till dig Tille lille och dina fantastiska föräldrar.
    Ha en bra dag.

• Therese6699

Goddag... nu har vi haft värsta tränar förmiddagen. Det var halv storm här i morse när vi klev upp. Men blåsten la sig efter bara en timme så då resonerade vi som så att när det är mulet så kan vi ta en träningsdag. Så nu har vi gått två gånger upp för hela berget, en helt otrolig bedrift om man för ca 5 dagar sedan knappt tog sig upp en. Sedan har vi lekt med några pudlar som hotellägaren har här. Små sötsnosar är dom allt! Ikväll ska vi ned till Chaweng och äta middag. Vi ska gå förbi skräddar pojkarna också. Säga hej då. Dom var mega trevliga!

Allt som allt så ska det ändå bli rätt skönt att komma hem. Ska bli roligt att se Dea och Liams ögon när dom ser vad vi har köpt till dom. Det blev ju en hel del med tanke på att det är så billigt här!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag läsa slutet på den 4:e boken jag har hunnit med här : )

Förresten, jag hade fått mail ifrån EB föreningen och nu hade äntligen pinsen kommit. Vi får dom i början på nästa vecka så jag ska ta och anlita lite kompisar så ska vi förhoppningsvis få ut dom i slutet på nästa vecka. Jag vet dock inte hur många dom skickar. Vi har säkert 2000 beställningar men vi skickar till så många vi bara kan, sedan beställer vi fler.

Kramisar
    therese

• annca

Godmiddag, paradisresenärerna, och godmorgon Tillekillen!

Var gårdagens middag lika fantastisk som de tidigare? Säkert!
    Kortleken är säkert en uppskattad present - så kan de öva på "Finns i sjön" tills nästa gång ni ses!
    Så söt han var, elefanten! Lät rys-spännande med elefantpromenad längs stup och flod, men de ÄR vekligen säkra på foten de stora tjockhudingarna!

Jag har alltid tyckt om fjärilar, men nu har de blivit nåt extra speciellt. (Jag tom pratar med de som tar en paus i vår trädgård - hoppas ingen av våra grannar får sina misstankar om min mentala hälsa bekräftade
    /Anna

Tillevännen, vad står på schemat idag? Om du har lika regntunga skyar som vi här så är dte nog nårot kul inne! Bygga koja på höskullen kanske, och ha picknick där, som de gjorde i Bullerbyn! Det verkar väl mysigt? Eller det kanske är läsa äventyrsbokdax?
    Vad än du och dina små kompisar hittar på, så kommer det säkert att bli skoj!
    Dunpuss
    ankkompisen

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Desse

Hej på er !!!
    Härligt att höra att ni har så himla många härliga upplevelser med er hem!! Det kan ni behöva i detta gråmulna Sverige där vi fortfarande väntar på sol och värme !!!
    Hoppas Nicklas gör slag i saken med ringarna. Sådana tillställningar är alltid trevliga och ni har ju ändå varit ihop i sju år och har barn och allt så det är la bara att slå till !!!
    Kramar Desse

• annca

Å vad roligt att pinsen kommit!
    Men ta det lungt, det finns säkert massor av saker ni vill göra när ni kommit hem igen!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • flingflong

Men Therese. Ska man träna när man har semester?!  

Vad tycker du om för böcker förresten? Vilka har du läst nu? Jag själv älskar deckare och sanna berättelser. Sen slinker det ner lite komediböcker också..

• Ella79

Ni är ju bara för duktiga som tränar och tränar... Själv är jag inne i en svacka med massa dåliga ursäkter för att slippa röra på fläsket...Istället tröstar jag med glass varje dag...Inte bra.

Liam och Dea kommer förmodligen att vara dom lyckligaste barnen på jorden när ni kommer hem med massa presenter...Det är ju så roligt att göra barn glad...

Här är sommarn över känns det som. Det var kanonväder för två veckor sedan men nu har det varit dåligt länge. Man kan tro att hösten kommit... Min sambo ska åka och se fotbolls VM. JAG FÅR INTE FÖLJA MED...Hur roligt är det egentligen...Men å andrasidan så har ju jag första parkett i soffan framför Tv´n. Nu börjar jag babbla om allt möjligt ointressant....Förlåt.

Ha en fantastisk fortsättning på dagen och på resan. Åhh, kom just på att ni kommer att vara aldeles brun och fin lagomt till det är dax att dra på sig shortsen...Själv kan jag inte visa mina ben just nu då jag snart sak vaxa dem (dom är alltså ingen vacker syn just nu)...Nä nu är jag där igen och babblar på, på vad är det med mig.?!!

Jag måste gå och lugna ner mig lite...Tittar till er senare. Kram /Elin

• mamma69

Hejsan! Er semester verkar verkligen varit bra för er! det ska bli roligt att ni kommer hem igen,skönt för Liam och Dea, Liam längtar säkert jättemycket efter er.
    Många kramar till er Tillefamiljen.........

• Klatermaja

Önskar er en trevlig middag!!!

När reser ni hem?

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle