• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Berkemo

Säger bara god natt ikväll. Tille kom hem med solen igen.

• Hemgårn

Tille, hoppas du sover gott i den där härliga sängen som vi vet står där i stugan. Täcket är så där stort och fluffigt och kuddarna likaså, fast utan att vara för varma. Att ligga under det där täcket och lyssna på en fin godnattsaga eller kanske prata om dagens äventyr måste ju vara underbart. Jag ser hur en trött gosse sakta sluter sina blå ögon medan en annan figur läser högt ur en sagobok. Jag ser också hur ljusen släcks, ett efter ett i den lilla stugan. Allt känns så tryggt och den lilla gossen sover lugnt med tunga och långa andetag. Jag ser hur någon vakar över gossen, hela natten. Kanske är det de vackra tankar och ord om kärlek till den lille gossen som når fram och förvandlas till en skyddande ängel. Kanske. En ny dag väntar i gryningen. Ett nytt äventyr står redo för en liten gosse. Det blir en fin dag.

Snusningar, din Internetkompis Magnus

PS. Ha en skön hemresa Therese & Nicklas DS.

• lamagirl

sov gott
    familjen.

kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• Sanders mamma 04

Håper dere får sove godt i natt, så dere er uthvilt før den lange turen hjem. Ønsker dere en fin hjemreise. I Sverige venter nok en spent Liam og Dea
    Nattaklem til dere og Tillevennen!

• mamma69

Hej! Fina bilder! Krokodilkillen verkar inte klok! hahaha , du åt väl inte hajen va ? va härligt ni verkar ha det, det såg så mysigt ut när ni sitter på elefantryggen.
    Hade så bra många kramar till er Tillefamiljen.........

• Therese6699

Godmorgon. Vi har precis ätit lunch här och nu ska vi ta och läsa lite. Vi har hunnit med lite träning och lite gullande med pudlarna. Två av dom hade kläder på sig idag, skitsöta var dom allt.

Jo, vi kommer nog sakna några av våra nyfunna vänner. Men vi spinner lite på planer att bjuda hem dom. Skulle vara jätteroligt om dom kunde komma hit och då helst under vintern så dom fick uppleva snö. Men det kanske blir för mycket för dom stackars liven. Jag ska sätta in kort på skräddarna när vi kommer hem så ni får se dom : ) På hundarna med kläder också!

När vi kommer hem så ska vi se hur långt det har gått med kopplingsanalysen inför PGD. Skulle vara trevligt att kanske få ett barn snart igen. Men men, det blir som det blir. Blir det inget så får det också gå bra så klart.

När vi gick i backen idag så kändes det en del i rumpan och insidan låren. Var nog utfallen som vi gjorde som tog skruv. Men det är bara skönt att känna att man har lite muskler.

Jag skriver lite mer senare.

Therese

• Nana 24

Vilken underbar resa ni har Therese, låter som ni verkligen tar till vara på tiden! Verkar som ni har hamnat i paradiset!
    Ha en riktigt skön hemresa och hoppas att ni kan sova lite på flyget hem! Ha en skön helg!

• emilsson

Hej Therese och Nicklas.
    Låter som att ni haft en jättetrevlig semester=) Det var ni väl värda.. Trist att sticka ifrån värmen kan jag tänka mig.
    Själv ska jag ut nu på fm och köpa nytt regnställ!!! Trist,men det behövs (och gör jag det så kommer säkert solen tillbaka=) )
    Hoppas ni får en trevlig hemresa.
    Många kramar till er/Caroline

• nisse

Therese & NIcklas!

Vill bara önska er en bra resa hem, kör försiktigt från Stockholm!

Massor med kramar!

Tille, Tille, Tille, massor med kramar till dig också. Hoppas du får en härlig dag. Vi ska på kalas idag, finns det balonger där ska jag skicka upp en till dig lille vän!