• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

Här i Helisngborg hänger regnet i luften så njut av era sista dagar på semestern. Vilket underbart hårspänne, Therese. Tänker på er varje dag. Kramar Marie

Tänker även på dig Tille, varje dag.

• mh1

Vill bara önska er Trevlig helg!

Tille - hoppas du har det bra där du är!
    Tänker på dig varje dag!

Kramar från mig.

• Eija77

Jag kan nästan se Liam och Dea framför mig... hur deras ögon lyser när det ser allt ni köpt
    Minns ju hur det va själv när föräldrar eller morföräldrar varit ute och rest... rena julafton!

• Therese6699

Godkväll... här är det snart natt igen. Vi har precis kommit tillbaka till hotellet. Vi var ned på Chaweng och käkade. Vi stannade först till hos våra nyfunna vänner. Dom vill helst att vi hittar på något att göra här så vi kan flytta hit : ) Skulle tro att Nicklas inte har något emot det, sommar människa som han är. Men jag skulle faktiskt aldrig flytta ifrån Sverige. Jag trivs bra där jag...  Slutade i alla fall med att dom ska komma förbi hotellet igen alldeles strax och säga hej då. Väldigt trevliga killar faktiskt.

Annars så har dagen avlöpt väldigt lugnt faktiskt. Vi satt och spelade kort. Jag lyckades tygla mitt humör när jag förlorade... men men man måste ju bli bättre på det någon gång : )

Men nu är jag faktiskt riktigt trött. Hoppas det inte blir lika sent den här gången. Iofs ska vi inte göra något speciellt imorgon. Men jag skulle vilja få en god natts sömn innan vi åker hem. Vi ska ju köra ifrån Stockholm också.

Kramisar
    Therese

• nisse

Hejsan på er! Det är så himla kul att få höra om era äventyr. Känner igen mig lite då jag själv var på Koh Samui för några år sedan, men vi missade mycket märker jag!!!;0) Hoppas resan hem går bra, när man väl är på väg hem så vill man ju bara hem. Tänk vad glada barnen blir när de får sina presenter! Vilket underbart hårspänne du har köpt.

Tille, Tille, Tille! Vill bara säga hej hej till dig. Lille vän, jag tänker på dig och dina vänner där uppe ska du veta! Ha det så bra och sov så gott!

Kramar på er!

• Amazona

Skickar en rese-kram och en flört upp i skyn till stärnan!

• PamH

Hej Therese & Nicklas!
    Det är verkligen roligt att läsa om er vistelse i Thailand.
    Ni verkar ha det riktigt riktigt skönt och mysigt.Hoppas att resan hem går bra.
    Många Många varma Kramar

• annca

Godkväll!
    Lycklig hemresa! Kan upplysa om att här öööösregnar just nu. Vårens första åskskur... Lite kyligt, men det luktar underbart!

Tilekillen, säger godnatt redan nu. Är sååå trött! Du sitter nog innne i stugan och myser framför brasan just nu, men en osrsmörgås och en stor kopp chokela!
    Dunpuss!
    en frusen ankkompis!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • FraNorge

Hei, titter innom for å si god natt til dere. Ha en fin dag i morgen. Klem fra meg.

• fightclub

Tittar in för att önska er en riktigt skön nattsömn. Så ni är pigga och raska igen i morgon.
    Och när ni är hemma på svensk mark igen, kör lugnt hem!

Känner ni...nu strör jag ut johnblundpulvret...Zzzzz

Bamsekramen till er!/Helena