• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ChicoChica

Jillsan: Tryck på nyheter så kommer det upp en radda med olika nyhetsprogram att väålja på. Välj nyhetsmorgon och därifrån går du in på "Se inslag från programmet"
    Men därifrån kommer inte jag heller vidare.. Det vrekar som att inslaget inte kommit in än...

• Jillsan80

Nu hitta ja, äntligen! Tack alla!

*Biancas mamma*
  • annca

Jodå... jag har sett det!
    Det kom upp en hel radda delar från Nyhetsmorgon...

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Karlskronamammut

Här hittade jag det!
    Kunde inte heller se det förut men nu gick det.
    Pröva här:
    tv4.se/nyheter/nyhetsmorgon/
    gå in på "Se inslag från programmet"

Therese & Nicklas
    Va fina ni är, starka och modiga som ställer upp i direktsänd riks tv.
    Ikväll kommer jag att bänka mig framför tv´n med servertter i handen.
    Kramar till er och eran fina familj. Man säger ju att barn med särskilda behov väljer sin familj så det är ju inte konstigt att Tille valde er.

• ChicoChica

annca: Kan man välja att se bara delen om Tille? Just nu spelas hela nyhetsmorgons inslag upp här.. Försöker klicka på där det står Tilles resa (55:29) Är det där du klickat? Den knappen vill inte funka för mig.. Kommer inte in där.. det händer ingenting..

• Annica71

Herregud vilka fantastiska männsikor ni är Therese och Nicklas.

Sitter här på jobbet med tårarna rinnandes ner för mina kinder efter att ha tittat på inslaget fårn TV.4. Både sorgsna tårar för att Tlle inte finns hos er och glada tårar för att ni är så fina, starka och för den kärlek som genomlyser hos er.

Jag kommer sitta klistrad ikväll klockan 21 för att få ta del av dokumentären om Tille, denna lilla fina, kämpe som gjort mer på denna jord än någon annan trots sin korta levnadstid.

Stor kram till er!

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • PrinsessanCatta

Jag vet inte,men jag kommer dit där det står en hel radda med inslag.
    Tilles Resa (55:29) ser jag men det går inte att klicka upp det.Jag ser bara sport. :(

• annca
    ChicoChica skrev 2006-05-24 11:30:39 följande:
    annca: Kan man välja att se bara delen om Tille? Just nu spelas hela nyhetsmorgons inslag upp här.. Försöker klicka på där det står Tilles resa (55:29) Är det där du klickat? Den knappen vill inte funka för mig.. Kommer inte in där.. det händer ingenting..
    Jupp!

Det tog en stund att ladda iofs.
    ~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • flingflong

Hej!

Vad kul det var att se er imorse, så bruna och fina. Hoppas ni fick fram det ni ville ha sagt. Jag tyckte iaf att ni var så bra så. Nu kanske ännu fler får upp ögonen för denna hemska sjukdom. Har du hört nåt mer ifrån EB-föreningen om hur mycket pengar det kommit in? Eller det kanske avstannat helt igen? *hoppas inte det*

Ha en trevlig hemresa!

Kramar ifrån oss här hemma till er

• ChicoChica

PrinsessanCatta: Samma här.. bara trav.. KOmmer inte in på knappen Tilles resa (55:29)