• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ChicoChica

annca: Tack för hjälpen! Försöker ett tag till..

• Vibeke75

Hei!

Har akkurat sett på nett-tv....

Dere var så fine og sterke!!

Skal se dokumentaren i kveld....

Tenker på dere og takker så mye for at dere er så fantastiske snille mennesker!

Tusen varme tanker og klemmer til familien kjærlighet!!

*Tille-Lille* verdens tøffeste kjempe, tenker på deg med kjærlighet.....

Vibeke med familie

• PrinsessanCatta

ChicoChica: Jag ser hela programmet nu för dom sa att Therese O Niklas kommer dit.Men vet inte alls hur långt in i programmet.Det går ju liksom inte att spola framåt heller..

• Sanders mamma 04

Heisann!

Er på jobb, så jeg har dessverre ikke fått sett nyhetsmorgon. Virker ikke på dataen her, så jeg får se det i ettermiddag

Legger inn en link til en artikkel i VG i dag. Tille er jo kjent her i Norge også.

www.vg.no/pub/vgart.hbs

Klem

• annca

Hmmm... Mysko. Funkar utmärkt här.
    Jag drar musen ner över texten "Tilles resa" i listan av programinslag, så markeras den med att bli understuruken, och så klickar jag på den så kommer den upp i mediaspelarrutan till vänster...

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Jillsan80

Jag gick på "se inslag" och sen kom alla delar upp o så tryckte ja på Tilles resa o så spela det upp den delen!

Jätte fint, är så himla imponerad av er, er styrka o kärlek till varandra! Ni är otroliga!!!

Lycka till med "operation bebis":)

Kramar från Åland

*Biancas mamma*
  • Emsor

Tusen kramar och stort tack för er mod att dela med er... Kram

• ChicoChica

PrinssesanCatta: Nej, det är precis som här, det går inte att spola framåt.. Inslaget om Tille skulle sändas 7.45 tror jag.. Och nyhetsmorgon börjat väl 05.59 så vi får nog vänta ett tag..

annca: Jo precis som här med att den markeras med att bli understryken men sen händer det inget när jag klickar på den.. Mycket skumt..

• Stierna

Såg er i morse på nyhetsmorgon - ni var suveräna. Ni utstrålar så mycket styrka och kärlek.
    Önskar er lycka till med projekt bebis.

Ska givetvis titta på dokumentären ikväll om er fantastiska lille prins ( med näsdukar inom räckhåll).

• pofia

Hallå!

Missade sändningen i morse... Men när jag går in på länken ni anger och klickar på "se inslag" så kommer nyhetsmorgon lördag upp...inget annat... Någon som kan hjälpa mig? Vill så gärna se det!

Sofia