• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helena77

Är det någon som har en direktlänk dit för hur jag än letar så hittar jag ingenstans där det ens står Tilles resa som en del andra hittat.

Jag vill så gärna se lilla Tille ju...

• ChicoChica

pofia: Samma sak händer här nu.. Vet inte hur man ska få fram det..

• ChicoChica

Helena77:
    www.tv4.se/nyheter/nyhetsmorgon/
    det går bara att länka så långt.. Sen ska man klicka på "Se inslag från programmet"
    Men nu kommer det bara upp från Lördagen där.. Jag fattar noll??...

• Vibeke75

Jeg tror kanskje de har tekniske problermer for øyeblikket..
    Jeg så innslaget for en liten stund siden, men nå får jeg bare "siden kan ikke vises"...
    Vi får vente å se om det ordner seg, jeg skal prøve litt senere og hvis det funker legger jeg ut linken her..

• Mymlann

Hej !
    Vad roligt att få se er i morse Ni är så sakliga och varma.
    Tårarna började rinna bara av den lilla snutten av dokumentären jag såg, så i kväll får man visst bunkra upp med en knippe näsdukar.

Ta hand om varandra !

Kram Mymlann

♥ Mymlann
  • jeja66

Jag såg också inslaget i morse. Ska givetvis bänka mig framför tv i kväll. Behöver nog ha ett lakan med mig för tårarna kommer att rinna konstant.

I allt detta kommer även en massa tankar upp på Kristoffer och Berat som har samma sjukdom och har samma öde att gå till mötes.
    Jag tänker dagligen även på dessa två små gossar och deras familjer.

Ni var så fina och såg så lugna och harmoniska ut i tv....Terese och Niklas. Hoppas resan går hem och hämtningen av Dea.

Kram//Eva med familj

• jeja66

Går bra hem skulle det givitvis stå...gick lite för fort

• trollnatt

Klockan 21.00 idag på TV4 kommer "Tilles resa" sändas Jag vet att jag skall titta på det /kram

• Smindy

Jag ska oxå titta på Tilles resa ikväll!
    Kommer gråta & gråta...