• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kikkis

Kan bara hålla med alla andra!!

Tack för att jag fick se Dokumentären med er Lille Tille!!!
    (fortfarande rörd)

Kikki i Finspång!!

• aannnnaa

Jag hittar inte ord för att beskriva de känslorna jag fick, sedan jag sett eran dokumentär! Ett ord finns, och det är tack! Tack för att ni väljer och dela detta med alla andra (ovetande som jag) att denna sjukdom finns!
    Jag önskar både Tille och er ett lyckligt liv, med många fina år framöver, med Tille i era hjärtan! Jag kommer även att minnas eran otroligt gripande berättelse! För
    Tack än en gång för att jag har fått se och lära mig detta, jag önskar er allt gott i framtiden! Lycka till med allt!
    En underbar dokumentär, bra jobbat!

• LillemanTösa

Therese & Nicklas...

Som Ni Älskar..
    så mycket Kärlek, så mycket Mod, så mycket Styrka, så mycket Stolthet, så mycket Glädje, så mycket Tårar, så mycket Hopp, så mycket Tro, så mycket Liv..Ni är Underbara..

Så vackert..så sant..så fylld av Kärlek..

Tille..Ni Gav honom Allt, precis Allt..Ni Gav honom Livet.
    Den största Kärleksförklaring någonsin ..så Stark, helt utan krav, bara ren Kärlek..Kärleken Vinner.

Ett steg, dag för dag..

Tille liten..i mitt Hjärta...i Evighet..ibland med tårar, men alltid med ett leende..gosedu..

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

• IrmelinFraNorge

jeg gleder meg til min kopi av dokumentaren finner veien til min brevlåda.
    Men etter å ha lest tråden nå i kveld så kjenner jeg meg glad. Glad for at alle liker filmen, glad for at den har blitt så bra, men mest av alt glad for at dere deler av deres liv med oss. Det finns ingen måte å forkjare hvor takknemmlig jeg er. Ordet takk rommer ikke på langt nær det jeg vil si.

Dere finns i mitt hjerte - alltid.
    Og Tille - du har beste plassen vet du.
    Kram Irmelin

• Skrutteruttan
    Vilken fantastisk dokumentär! Gråter fortfarande, det är så sorgligt när ett litet oskyldigt barn drabbas av något så fruktansvärt. Jag har själv tvillingar på sju veckor, blotta tanken på att något skulle hända dem gör mig helt sjuk av oro...Det fanns en bild i dokumentären när Tille har en ljusblå plyschdress, en sådan har min son också, de var så lika!

Jag har två äldre barn, en pojke som fyller sju och en flicka på fem, hon heter Tilde, hennes storebror har varit sen med språket och har inte kunnat uttalat hennes namn, utan har sagt Tille sedan han var liten och gör det fortfarande, nu har namnet fått en helt annan innebörd....tänker inte rätta honom längre!

Det är ingen tvekan om att Tille hamnade hos rätt föräldrar, ni har varit helt fantastiska och oerhört starka, nästan omänskliga i er insikt om vad Tille behövde, all heder till er! Håller tummarna för att Tille-Lille snart får ett litet syskon. Lycka till och ta hand om er! Kramar Heléna
  • Smindy

Jag är helt mållös över er styrka! Ni är så starka! Jag sitter här & försöker hitta dom rätta orden att skriva men jag finner dom inte! Jag kan inte beskriva hur starka jag tycker att ni är!

Många kramar från mig!

• Mammapetra

*snyft*
    Vilken vacker o gripande dokumantär om lilla Tille!! Så söt han är eran son!
    Ni är verkligen de bästa föräldrar man kan tänka sig!
    Tänker på er jämt o på lilla Tille, som e kämparnas kämpe!
    Oändligt många kramar till er från mig.
    *STYRKEKRAMAR*
    /Petra

Tille - kämparnas kämpe number 1!!!