• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Finta

TACK för att Ni delar med Er!
    En varm och rörande dokumentär som alltid kommer att finnas med mig.

Kram!

• Jesse J

Tusen Tack för en fin dokumentär om Tille-killen!
    Vi tänker på er alla i familjen och kommer aldrig att glömma Tilles kamp mot sjukdomen.

Hälsningar från Fränsta

• AnnaOliver031016

Tårarna rinner fortfarande!!

Massa kramar till er som är så otroligt starka..
    Eran Tille är världens finaste

/Anna, Oliver & William
  • Anonym (Tack)

Vill bara säga att det va en otroligt fin dokumentär om en unik fjärilspojke.

Vill också säga tack till er som sa en mening i slutet på eran film som fick mig att öppna ögonen och lättare komma fram till ett svårt beslut jag måste fatta.
    Tilles pappa sa "Inget varar för evigt"

Hur kunde jag glömma det??

Stora kramar till er och jag önskar er all lycka i framtiden.

• Snuttan77

Otroligt fint program, tårarna bara föll, ni är verkligen fantastiska människor och Tille valde er att bli hans föräldrar.

Tille lille, vad fin du var, dina underbara blåa ögon kommer alltid finnas i mitt minne. Tille lille, den finaste ängeln av dom alla.

Kram Anna och ida

• first

Tack för att vi fick se er dokumentär, så fin! Vilka människor ni är! Önskar er all lycka i framtiden, kramar Anna

• BeataBus

Kan bara hålla med alla andra om filmen/dokumentären...SÅ fin...

All styrka ni har..den e ENORM...o Lille Tille...så vackra ögon...så fin hela han...Nu sitter han där o vakar över er..så som ni vakade över honom...Gav hoom kärlek o fanns där ända till slutet...

Skönt för honom att vara hemma hos sin familj...hela tiden...känna sig trygg...men o vad ledsen jag e för er skull...

Skickar massor av kramar o tankar..

//Bettan

• wiloli

Nu kom jag äntligen in, lite överbelastat kanske:)
    Vilken fin dokumentär!
    Vad härligt normala ni var!
    Själv hade jag stammat vart annat ord.

Hoppas att ni får en skön helg med Liam och Dea.

Kram från oss

• nattuggla

En väldigt fin dokumentär, tack för att ni delar med er.