• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • olivettan

Vad kul o se att ni har en bra helg tillsammans.Ha en trevlig kväll.

Många stora kramar till er allihop.

• flingflong

"Men när vi hade sprungit fram så kom jag ju på varför jag var så slut i benen. Jag sprang ju runt med Nicklas på ryggen och gjorde benböj igår på gräsmattan så jag fick ju en del syra i benen."

Du vet om att du är helt tossig va?!... 
    Har gjort det där en gång i tiden och det e ju grymt jobbigt...Fast rätt kul iofs...

Hoppas ni får en fortsatt fin kväll och morgondag.

Kramar till er ifrån oss här hemma

Livet är bra kul ibland...
  • HeWe
    Låter ju helmysigt där uppe i Boden, åsså har ni me hunnit vara å kolla på studenter....å såg såå fina alla var.
    Hm, klart du e slut å knäckt, benböj me Nicklas på ryggen...ojojoj...så du kör hårt, haha. Så nu har Liam tagit sitt sommardopp...i kalla Luleälven, hutter, hutter..
    brrrr... förstår att de var kallt...men barn brukar ju inte vara såå brydda av sånt..de e coola..som Tigern. Fortsätt nu ha en supermyzig helg me Krille-familjen, krama alla å hälsa.. Nu ska man kolla in slutet på matchen, fast de just nu ser ganska mörkt ut...Heja Sverige!

Therese...Nu har jag ÄNTLIGEN kunnat få fram en riktig order på Tille-Lille boken, från Bokus, så den ska nog komma till veckan sa de..
    Men gordinegenbok, vet jag inget av ännu...de är mailade till iaf några gånger...
    Vi hörs..kramaz å myz...bara VAR..kram Helén.
  • Skrutteruttan
    Låter som en härlig helg Skrattande, ge lite extra styrkekramar till Kristoffers föräldrar! Går här och väntar på boken Tille-Lille, den är restnoterad....det är bra för det innebär att den säljer bra vilket innebä'r mer pengar till fonden...Ha en fortsatt skön helg! Kram på er alla....Heléna
    Mamma till William, Tilde, Leon och Li....
  • Medium

Bara inne och kikar lite hur ni har det, låter som att ni har det bra där uppe!!! Hoppas morgondagen blir lika bra.

Sköt om er och varandra!!!

Kram!!!

• ninaa 65

Hej på er!
    Vill bara säga godnatt till er....hoppas att ni får en bra dag imorgon.

• Tandfen

Hej Tille!
    Spelar ni någon fotboll om dagarna? Idag har Sverige spelat sin första VM-match, mot Trinidad-Tobago, och den slutade oavgjord.
    Ni satt kanske på ett moln och hejade på. Ni måste ju kunna se rätt mycket därifrån. Du kanske såg när mamma och Kristoffers pappa Gunnar var ute och sprang. Liam har badat, strongt gjort, för det är nog ingen vidare värme i vattnet ännu.
    I kväll ska jag inte traggla så mycket, utan hoppas att din dag har varit bra med mycket skoj och bus. Skickar upp en bamsekram till dig, när du ska krypa ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

Ps. Tack för det fina vädret ni har fixat till oss.

• kapet

Hej Therese
    Hur är det med er?Hur är det med Kristoffer?
    Vi har sommarväder i Örebro.
    Hälsa alla och sov gott

• Sanders mamma 04

Titter bare inn for å ønske dere en fortsatt fin helg Virker som dere trives godt sammen. 
    Nattaklem

• Desse

Hej !!!!
    Skulle bara säga det, hälsa Liam att han är helt galen !!!! Som ger sig ut i det iskalla vattnet. Det värsta av allt är att jag var lika knäpp i hans ålder, det var aldrig för kallt för ett bad från och med april.
    Hoppas ni får en trevlig dag till i Boden.
    Många kramar Desse
    Krama om resten av gänget förresten!!