• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

cema:
    Ja, tänkt samma sak...
    Och jag tror nog att Tille som fått uppleva så mycket kärlek, passar på att dela med sig av den och visa store lille Bobby vad kärlek verkligen kan vara...

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Killarna Larsson

Hoppas allt är väl!
    Nu fick jag meil om att "Tille-Lille" boken är på väg till mig.. ååååhhh, va spännande, men det kommer säkert att rinna många tårar..

• loppan1

Jag fick också mail om boken idag. Ska bli så kul att få den
    Ha en bra helg med Bodenfamiljen Hoppas att Kristoffer mår lite bättre
    Kram

• Therese6699

Hej hej,
    Nu sitter vi här i Gunnars och Kerstins kök och ska kolla på Thailands korten. Jag skriver mer sedan...

Kram
    therese

• loppan1

Kul att ni är framme...... Hoppas att ni får en trevlig kväll
    Kram

• Klatermaja

Hej Therese! Hoppas resan upp gick bra .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • HeWe
    Hejhej...ser att ni kommit er fram...å resan gick bra...
    Blev det något stopp i Piteå...ingen skymt av er..å jag som var i farten heeela tiden...Inga härliga skratt från ovan...när ni skulle åka centrifugen på Äventyrsbadet...men iof...de har ju blåst sååå kopiöst idag, så vinden överröstade väl det...förmodar jag.
    Hoppas ni får en fin stund me era vänner i Boden...lycka till me det...
    tänker på er alla sååå mycket...
    nu e man såå knäckt här efter all studentfiranden idag...så nu e de bara å ladda tills min stora tjej tar studenten nästa år...ojojoj...nyss var hon liten juh.
    Ha de så bra..kramaz å myz...hoppas att Kristoffer kan vara hemma me er alla i helgen och att han blir bättre i halsen åså...Hälsa alla där borta!
    kram å varm tanke..från Helén.
  • kapet

Hej,hej
    Hoppas resan gick på och att ni har det trevligt.Hur mår lilla Kristoffer? Är han bättre ?
    Många kramar

• babylover

Hoppas ni får trevligt i Boden och Kristoffer är bättre och hemma så han också får vara med.
    Många kramar till er alla

• Tandfen

Hej Tille!
    Idag har mamma, pappa och Liam åkt till Boden för att hälsa på din vän Kristoffer och hans familj. Kristoffer har varit dålig, så hoppas att han har blivit bättre. Idag har jag varit på skolavslutning och varmt blev det, så det fick bli en stor glass till firandet. Man ska inte klaga på vädret, men vi är ju riktiga klagare. Är det för kallt, gnäller vi för det och är det för varmt, gnäller vi för det. Vi är nästan aldrig nöjda när det gäller väder.
    Har ni haft en bra dag med mycket hopp och stoj? Ni har väl också haft en varm dag, så det har nog blivit en hel del glass och mycket saft, kan jag tro. Tar du emot min bamsekram som jag skickar upp till dig när du kryper ner bland de gose-mjuka molnen, för här kommer den.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!