• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ella79

Du är ju störtskön Therese!!!!

Vilka inre bilder jag får av dina berättelser. Jag höll på att garva ihjäl mig när du skrev om jagis och hur du beskrev dina bröst som dinglande elefantöron!!! Det var kul...

Ha det gott! Elin

• Hemgårn

Tille, en kort hejsan-hälsning innan jag drar vidare! Det verkar på din familj som att de har det bra och det måste kännas skönt att veta. Jag tänker på dig ofta, lille kämpe, och kikar i boken om dig ibland. Ha det bra där du är så hörs vi!

snusningar, Magnus

• kapet

Hej,hej
    Hur var det på åventyrsbadet idag?Vi var också och badat idag och det var riktig skönt,samtidigt som man fick lite färg.
    Många kramar

• HeWe
    Hejhej på er...där uppe i Boden...

Ni verkar ju ha de helmysigt me varann...å badat å lekt...spelat poker å kollar kort..såå trevligt. Förstår att de kommer kännas trist å åka hem när ni fått så bra kontakt...men ni lär nog träffas mer..de e ja säker på..

Dessa två 2 SuperHjältar", Tillemann å Krllemann...har tvinnat ett sånt band mellan era familjer, så de  går inte, att "INTE" träffas.
    Njut av den här kvällen å morgondagen som ni e kvar me era vänner...krama allihopa,
    Åsså du, lille Tillemann...ser du så bra mamz, papz å Liam  har det me era vänner i Boden...de e glada å stöttar varann i alla stunder. Du behöver inte vara orolig för dom...du finns ju i närheten, i deras Tankar å Hjärtan..alltid, alltid!

Nu får ni ha en mysig kväll...kolla på kort å må väl...nattinatti till Tigern å Tarzan me...tuffingarna...Kram Helén.
  • kapet

Nu har jag läst dagboken och låter som ni haft en jätterolig dag.Visst är ni jättebra stöd för Kristoffers familj.Jättesnällt av er att göra tacos åt dem .Ni är guldvärda.
    Många kramar

• IrmelinFraNorge

Hei. Høres ut som dere har hatt en flott helg i Boden. Også her i Bergen i Norge har vi hatt fint badevær i dag. Vår lille Madeleine har hatt sitt første bad i sjøen i dag. Så kjekt at Andre har funnet en god venn i dere. Kan tenke meg at han ble glad når dere badet i dag. Håper tacomiddagen var koselig. Kram til dere. Irmelin.
    Ps. Elefantøretuttene hadde jeg egentlig ikke tenkt å kommentere. Men jeg bare må... Måtte skratte litt når jeg leste det men samtidig tenkte jeg, Nei Therese sånn får du virkelig ikke tenke om deg selv. Du er så sterk og flott person. Ikke tro ay du er en valross med elefantøretuttar. Vær snill med deg selv. Du er jo vårt store idol. Og du trener jo som en helt. Du ER en helt.

• lektant

Hej Tille! Hoppas att du har roligt uppe med de andra änglabarnen, ni har lika fint väder som vi. Jag brukar titta på dej i boken mest varje dag och det slår mej att va fint och gulligt barn du var innan du blev en ängel. Ha det bra och sov så gott på molnen. Kram/Mait

• babylover

Hej Tille! Du ska veta att jag tänker på dig och hoppas du har det bra uppe bland molnen.Kram på dig

Hej Therese! Låter som ni hade riktigt kul i badhuset idag. Det är säkert jätteskönt för Kersin och Gunnar att umgås med er som förstår hur de känner sig utan att de behöver förklara. Ni har ju även en massa tips att komma med för att göra det så bra som möjligt för Kristoffer. Erat besök ger dom säkerligen extyra kraft att orka med situationen. Kul att Andrè är så förtjust i er. Många kramar