• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • niederkk

God natt,
    Tänker pa er!
    Kram Kristina
    Greetings to Kerstin and family too

• Tandfen

Hej Tille!
    I kväll ska jag inte bli tragglig, utan jag hoppas att ni har haft en bra dag och jag skickar upp en bamsekram till dig när du kryper ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Sanders mamma 04

Heisann!

Virker som dere har hatt en koselig helg i Boden. Andre er nok storfornøyd siden han får så mye oppmerksomhet. Han kommer nok til å savne dere når dere drar hjem i morgen. Tror nok Kerstin og Gunnar syns det er deiligt å ha dere på besøk. Kan ikke tenke meg en bedre støtte enn det dere er.

Har vært strålende sol hele helgen her, men det har ikke blitt noe bading. Nettopp ligget i influensa både jeg og Sander så jeg tok ikke sjansen. Men det hørtes ut som at dere hadde det kuult på bading. Skulle gjerne blitt med å opplevd det

Nå får jeg hoppe i seng, ny arbeidsdag i morgen

Ha en riktig god natt og god tur hjem i morgen!

Nattaklem til dere alle i boden og til deg og Tille-vennen. Takk for det fine været du har gitt oss i helgen Tille

• kattis016

Hej Tille! Hoppas du har det bra där uppe bland molnen!
    Tänker ofta på dig här nere på jorden. Önskar du kunde vara här!
    Det fina vädret som kommit måste vara du som fixat det! Tack!
    Jag vet att du kommer spana in Mamma, Pappa och storebror och det är bra.. Tille du finns alltid bland oss alla.. Bara lite längre bort! Sov gott gubben.. Vi ses i framtiden

• fightclub

Halloj! Tittar in och ser att ni verkar ha haft en riktigt trevlig tur. Nu hoppar jag i säng efter en jobbig men kul helg.
    Önskar er god natt! Och önskar er en finfin dag i morgon. Kram/Helena

• Mettan69

God morgon Kära Tille.

Så underbart väder du har fixat till oss här nere. Det är säkert för att din familj är hos din kompis Kristoffer. Du har säkert suttit på molnkanten och skrattat åt familjerna och deras bus samtidigt som du har haft fullt upp med eget bus.

Ha nu en riktig underbar dag med mycket glass i värmen. Saknar dig och önskar att du kunde vara med oss igen.

God morgon Therese.

Låter som ni har haft en givande resa. Framför allt för Kerstin och Gunnar som har fått erat stöd men även kunnat slappna av på ett annat sätt i erat sällskap. Liam har säkert haft jättekul han också även om han gärna hade sluppit själva resandet.

Hoppas resan hem går lika bra. Sköt om dig och din underbara familj.

Många gosekramar Marieth

• Desse

Hej på er !!!
    Det lät riktigt härligt det där med äventyrsbadet !!! Hoppas ni orkar köra hem i värmen, men för guds skull ta det lungt !!! Hörde av Kerstin att hon misstänkte att du körde som en banddit!! Men inte på hemvägen va ??
    Många kramar Desse

• Klatermaja

Kommer ni hem idag??

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • HeWe
    Hejhej gooe rara ni....

Lycka till på färden hem...å ni...Vi har strålande soooool i Piteå..ifall ni vill göra ett stopp när ni ändå kör förbi..
    Ha de så bra..tänker på er..i hjärta å tankar...å Tillemann så goo å varmt i mitt hjärta..kram helén i Piteå.
  • Filles Mamma

Hej på er!

Therese, det låter som om ni haft det väldigt trevligt hos Kerstin o Gunnar. Måste kännas skönt för er alla att ni kan prata och stötta varandra.
    Tråkigt att höra att lilla Kristoffer har det jobbigt med andningen...

Nu vill jag bara önska er en solig och härlig dag! Det verkar som om lilla Tilleman har ordnat en ljuvlig och varm dag idag också!!! :)

-Tille, du ska veta att jag tänker på dig ofta. Dina stora blå har verkligen satt sig på min näthinna! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

Nu får lilla familjen och alla ni andra på FL ha en underbar dag!
    Många kramar :)