• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • olivettan

Hoppas ni får det trevligt i Boden, och att Kristoffer mår bättre så ni kan träffa honom också. 
    Många kramar till er alla

• IrmelinFraNorge

Hei. Håper helgen i Boden blir til glede for dere alle. Selv om det er min 6 års bryllupsdag i dag må jeg logge meg inn her og sende dere alle en kram. Hils Kerstin og Gunnar fra meg og min familie. Vi tenker på dere. Kram Irmelin

• MajaW

Välkommen till riktiga norrland!! Chansen är ju stor att ni blir kvar i denna underbara region, jag själv flyttade lätt hit till Luleå från Sundsvall och det var det bästa jag gjort
    Hoppas ni får en fin vistelse här, myggen har ju inte riktigt vaknat ännu..
    Ha det bra

• IR 72

Hei Therese og familien
    Håper dere får en fin helg i Boden sammen med Kjerstin,Gunnar og barna.
    Til Tille lille: tusen takk for det fine været du har sendt til norge i dag, du har det nok fint der oppe med alle dine engle kompiser, du får sove godt i natt og ha en fin dag i morgen . Pass på og send masse fint vær til Boden og hvor din mamma og pappe er.

Jeg har fått boken om Tille og har lest den må si at mange tårer rent fra mitt kinn, du har fått en stor plass i mitt jerte Tille vennen.

Mange kramer fra Ingrid

• Ida 3
    Hej på er hela familjen!!

Tänker på er allesammans !

Tille hoppas du har det bra i himmlen och tack för den härliga sol du givit oss idag.

Kram
    Mamma till världens goaste Felix & Angelica
  • Sanders mamma 04

Koselig å høre at det går bra i Boden. Veldig kjekt at Kristoffer har kommet hjem fra sykehuset da. Sikkert fornøyd Andre siden han får ekstra lekekamerater i helgen

Håper dere får snakket mye sammen og finner støtte i hverandre. Ha en koselig helg alle sammen!

Klem 

• antitanten

Hej Tille vännen
    Nu sitter jag här i natten o skriver till dig igen....
    Hoppas du haft en fin dag däruppe i det blå.

Jag vet att du har fullt upp tillsammans med Berat och att ni
    har jättekul bland dom fluffiga vita molnen. Ni är så duktiga
    bägge två på att fixa till solsken och vi är så tacksamma ska
    du veta.

Du vet vår hund Caspian.... han är tyvärr inte friskare.
    Ja du vet ju hur det kan vara Tille, ibland är det extra svårt.
    Caspian är som du o Berat o Kristoffer med för den delen-
    han kämpar på allt han kan o orkar.
    Vi får se hur det går....

Nu önskar jag Dig och dina änglakompisar en skön natts sömn.

Fjärilslätta kramisar från
    Lena m familj

• nessie72

God morgon alla....

TILLE: jätte tack för det underbara vädret idag!!!! Skall ni ut och springa på ängarna idag??? Lite drakflygning kanske!?!?!?!

Thererse och Niclas och Liam: vad skönt att höra att ni kom fram ordentligt till boden...
    Ge kristoffer en lätt smekning på hans lilla från oss