• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Siv1974

Hei lille Tille vennen. Tenker på deg hver dag og håper du har det kjempe fint der oppe i det blå sammen med alle dine vakre englevenner Kos deg denne uken og finn på masse morro og sprell Suss og klem fra meg.

• cat collector

Hej!
    Ni verkar ha haft en bra helg i Norrland. Hoppas att Kristoffers familj fick stöd av ert besök. Här nere är det hur varmt och soligt som helst, var på stranden igår men så våghalsig som Liam att våga bada var man förstås inte.

Fick ingen Tillebok med posten idag tyvärr, hoppas på imorgon eller i veckan.

Tille, du ska ha tack för det fian vädret, himlen lika blå som dina fina ögon. Snus på dig.

Ha en skön kväll.

Mvh Katta-maran

• Tildas52

vad heter sången som dom hade i dokumentär skulle vilja veta vad artisten heter också om nån vet så svara gärna i min gäst bok för här kommer det så mycket inlägg =)

skickar en tanke till Tille

• sula

Hej Familjen!
    Fick pocket boken om Tille idag. Har så klart läst den i ett sträck. Den berör verkligen och jag blev faktiskt inte så ledsen som jag brukar när jag läser om eran Tille. Han var ju så sjuk den lille kämpen och han han var verkligen värd att få slippa att lida.Han har verkligen gjort storverk här på jorden den lilla tid han fanns hos er.
    Tusen kramar
    från susann m.familj

• Killarna Larsson

Heeej!
    Idag fick jag Tille-Lille boken.. läste ut den på noll-tid.. gripande att läsa, men ack så bra!

Hoppas resan hem från Boden går/gått bra..
    Kramizar

• martiina86

tack för det fina vädret idag Tille... Skrattande
    jättevarmt & jätteskönt... helt perfekt...
    massa fjärilar idag med, har du vart här nere
    med dina kompisar & kikat runt lite kanske?

många kramar martiina med familj
    att aldrig ha älskat är att inte förstå....
  • fightclub

Hejsan! Fick Tilleboken i dag. Han är såååå underbar lillvännen!
    Fick tårar i ögonen på en gång när jag såg framsidan. Nu ska jag svänga ner fläsket i en stol ute i kvällsolen och kolla i boken lite närmare.
    Kör försiktigt hem! Kram på er goa familjen!

Tille: Tack för att du funnits och för att du lärt oss så mycket.
    Dina änglakompisar måste vara överlycklig över att ha dig hos sig.
    Antar att ni badat och lekt hela dagen i underbara solen.
    Du är solen som aldrig slocknar. Bädda ner er på mjuka molnet nu, och sov så gott alla änglabarn. Kram från `tant´Helena.

• skrattigtjej

de hjälpte att be om de fina vädret för alla änglar

de tyder på att ni mår bra där uppe tille lille söt åhhhh alla vackra änglar

så söta ger mejj glädje, 40 grader måste bara gå ner i vikt med krama

• loppan1

Hej fick också boken idag, min dotter sa på en gång: Mamma där är Tille som vi gav en stjärna!
    Kram på er