• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej på er !!!!
    Hoppas ni får en trevlig helg i Boden!!!! Det måste kännas skönt att prata med någon som förstår, och Kerstin och Gunnar måste känna ett stort stöd i er som redan gått igenom allt från början till slut !! Tråkigt att Kristoffer mår så dåligt, inte kul att höra!! MEn tror du att det är en vanlig förkylning eller är det sjukdomsförloppet ?? Tycker du att han är mycket sämre nu än när ni träffade honom sist ?? Ibland kan någon utomstående se förändringarna på ett helt annat sättt ju. Den lille rackaren har ju hunnit bli 9 månader redan !!!

Ta hand om varandra och hoppas att Gunnar hänger på i spåret !!!
    Många kramar Desse

• CarinaS

Hej! Hoppas ni får en fin helg tillsammans i Boden. Många kramar till båda familjerna från Carina

• antitanten

Tille.... du älskade lille vän

Dina strålar är som magiska små under
    såna som gör dagen till lyckliga stunder
    Ljuset från dina strålar tränger genom allt
    även när det känns som värst och kallt
    Dina ögon, så blå som havets vågor
    är lika intensiva som eldens lågor
    I alla tider  och rum finns du här hos oss alla
    så att vi i våra hjärtan aldrig ska behöva vara kalla

Tack Tille för att Du gett oss sommaren.....

• sgr

Hej Therese m. familj!
    Roligt att resan gick bra! Blev det något stopp i Piteå? I fall Ni badade är Ni ju ganska knasiga, eftersom det måste vara svinkallt i vattnet. Roligt att Kristoffer var vaken en stund.
    Hoppas nu att Ni får en riktigt skön och rolig helg uppe i Boden. Hälsa alla och ge en puss till Kristoffer och André.
    Kikar in i morgon...

Kramisar
    Sandra/sgr

Tilleman! Ha en riktigt busig dag med dina änglavänner...

• Siv1974

Hei lille Tille vennen I dag fyller Julie 11 år I går hadde hun overnattingsgjester på verandaen. De var 6 jenter tilsammen og kan tro det var fnising og liv her

Takk for den fine varme solen du og de andre englevennene dine lager til oss. Ha det så fint der oppe i det blå lille venn. Suss og klem fra meg.

Therese, Nicklas og Liam: Så fint at turen gikk bra. Kos dere sammen med "Boden-gjengen" Ha en fortsatt fin helg.

• HeWe
    Heeeej fina gooa vänner....

Skoj att resan gått bra..kanske en lätt känsla av träsmak i baken då du kört hela vägen till Boden...men de avvekas väl snabbt när du satt löpdojorna på..haha.
    Så nu ska ni dra ut Gunnar på en runda...blir värsta VårRuset i Boden då..gooa familjerna lunkar på, Boden runt...sååå härligt å nyttigt.

Blev det något stopp i Piteå..ett dopp på badet eller så..inte i själva havet eller men på temp.badet kanske..

Nog tror jag att Kerstin å Gunnar känner stort stöd i er, som varit i samma sits...ni har ju liknande känslor å tampas me, å de stödet kan man ju inte få av någon som inte har varit där...så de e ju bra att ni har varann..

Nu ska jag ut i den vackra solen, så bra att den äntligen kommit, värmen å solen, men de blåser lite, det kan vara skönt de me...
    Ha de nu så bra å ta väl hand om varann..finns för varann..kramaz å gooas..jag tänker på er..alltid...å Tillemann är alltid i mitt hjärta..
    Ge gooa Kristoffer en fjäderlätt snuzning på gookinden från mej, å kramar å tankar sänder jag till er alla..kram Helén.
  • PamH

Hej Hej!!

Hoppas ni får en trevlig helg i Boden....

Soliga kramar till er alla/Pernilla med Familj

• Therese6699

Hej hej, det blev inget bad i Piteå. Men Liam har hoppat i här i Luleå älven. Det var kallt som tusan och det dröjde ett bra tag innan han doppade sig. Men han gjorde det i alla fall.

Gunnar och jag sprang imorse och jag fick ge vika i en uppförsbacke.. Men jag kom igen sedan. Bena vara som stockar och jag kunde inte förstå varför.. Men när vi hade sprungit fram så kom jag ju på varför jag var så slut i benen. Jag sprang ju runt med Nicklas på ryggen och gjorde benböj igår på gräsmattan så jag fick ju en del syra i benen.

Idag har vi varit ute hela förmiddagen. Jag har lekt med André och Liam. Freesbee, fotboll, killerball, skottkärra, fiska osv.. Så vi hade en späckad förmiddag. Efter det var vi iväg och kollade på Kerstions brorson som skulle på bal. Nu sitter vi och kollar på fotbollen. HEJA SVERIGE! Imorgon ska vi åka till "Nordpolen" och bada.. Det är ett äventyrsbad. Sedan ska vi nog försöka lägga oss i hyfsad tid imorgon kväll så det inte blir så tröttsamt att köra. Men det gick faktiskt jättebra att köra hit.

Idag har vi även träffat Gunnars mamma och pappa och Kerstins mamma. Väldigt trevliga personer.

Hoppas att ni alla har så fint väder som vi har här.

Kram
    Therese