• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nallatalla

Hej familjen
    Idag strålar solen från en klarblå himmel!
    Det är säkert tack vare våra små underbara vänner däruppe bland molnen!
    Hoppas att helgen varit bra och att Ni får en bra dag i solen!!

Kram / Nalla med familj

• Gilga

Hoppas att du inte kör lika fort hem som du gjorde när ni åkte upp.*L*..ta det lugnt och stanna och ta ett dopp nånstans efter vägen.*L*..hoppas att ni haft en underbar helg tillsammans med mysiga familjen i Boden..

Lille prins Tille..så underbart väder du fixat åt oss,vi njuter och kopplar av i solen..

Kram//Gunilla

• PamH

Hej Familjen!

Här är det strålande sol nästan förvarmt.
    Ta det lugnt när ni kör hem i värmen.
    Fick Tille-Lille boken i dag.

Soliga kramar/Pernilla med Familj

• MissyGBG

Jag fick oxå Tille-Lille boken idag.

Kramisar Mia

• Tarjas

Hej Tillevännen. I fredags fick ja de fina pinsen, som jag bär med stolthet. Hoppas du har det bra, kanske badar du lite nu när det äntligen blivit ordentlig sommar. Härligt va? Tänker på dig vännen och tittar i din bok...Tille-Prinsen...du söta underbara lilla kille...

I mitt hjärta idag...imorgon...i evighet...

Kramar
    Tarja

• Cakar

Idag kom boken din mamma skrivit.(Dagboken)
    Det var en tårfylld förmiddag i solen när jag läste nästan hälften. Har ju redan läst den på nätet men det känndes bara att jag måste ha boken oxå.
    I morgon får du hålla utsikt efter att det kommer tändas ett ljus för dig. JAg tänder det i kyrkan i Trollhättan och inte här hemma.

Hoppas att ni har det bra på rea moln och att det inte är så svettigt som det är här.

Kram på dig vännen@-->--

• rosse

hej, idag fick jag Tille boken och man hann ju inte många sidor förrens tårarna började rinna.
    Den är så gripande....
    Ni är helt underbara som vill dela med er av erat öde.

kram rosse

• annca

Hejsan Tillekillen. Undrar om ni har lika varmt där i Äventyrslandet som vi har här? Men då mognar ju smultronen snabbare, så det är ju inte fel! Vad har ni busat med idag då, vänner? Badat? Det är ju perfekt badväder, där i tjärnen, bland näckrosor och grodor och nyfikna små fiskar... Och så komma upp till saft och bullar och en mysig mjuk handduk!
    Vet du, lillkillen, jag ska inte störa! Men det är ju perfekt vinka-till-stjärnan-väder på kvällarna nu, så vi ses ikväll!
    Dunpuss
    ankkompisen!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Nanna81

nu har jag läst hela boken om Tille-lille den var väldigt bra men finns det någon mera bok om Tille?
    någon som vet hur man får tag på den????

• Desse

Hej På er !!!
    Skulle bara tala om att boken kom idag och jag tog ett täcke och lade mig i skuggan och sträckläste den medan min lill kille badade i poolen. Den var jätte fin!!! Verkligen så starkt av er att publicera boken om Tille. Jag är alldesles tom efter att läst den, även om jag kände igen mycket av dina dagboksanteckningar härifrån.
    Jag tänker på er och hoppas ni kör lungt hem !!!
    Många kramar Desse