• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Jannika9905
    Hej kära lille Tillevännen!
    Idag har ni varit så snälla där uppe o spridit solsken o massor av värme hit ner till oss. Fick passa på att ta mig ett par dopp i poolen då det blev lite väl varmt ibland. Fast jag är bara tacksam för solen o värmen!!! Hoppas du o alla änglavännerna oxå haft en superfin dag däruppe i det blå. Ni har säkert kollat ner på oss alla som nu firar sommaren med bad o fika utomhus, o på alla glada barn som äntligen fått sommarlov. Hoppas nu att du får en skön natt o att du sover gott på ditt fluffiga moln o drömmer sött om de dina härnere. Ha det så gott kära lilla vännen! Massor med gosiga mysiga varma kramar o snusningar till dig vännen! Sov gott!!!

Kära familjen!
    Önskar såklart även er en god natt med skön sömn o söta drömmar. Kommer tillbaks till er imorgon igen o hälsar på. Massor med kramar till er alla. Sov gott o dröm sött!!!
  • GbgMike

Hej !!!
    Fick boken idag Tille, fick en tår bara jag såg på omslaget.
    Hoppas att du har det bra i det fina vädret, själv tycker jag att det har varit lite för varmt idag när man hållt på och grejat hemma, men man ska väl inte klaga :)
    Vi åkte förbi minneslunden tidigt i torsdags morgon, så fint, och härlig morgonsol. Hoppas att du blev glad för lille Isac´s lilla elefant skallra, Tille.
    Det var lite känslosamt att vara där. Och det var jättefint. Vi tänker på dig varje dag.
    Stora kramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea.

• GbgMike

Hej igen !!!
    Glömde ju hälsa från oss :)

Hälsningar Mika, Jenny och lille Isac

• Therese6699

Godkväll, eller godnatt. Nu ska jag hoppa i sängen. Vad skönt att ni tycker att boken är värd att läsa. För oss drar den ju förstås upp mycket ångest. Men det är ändå skönt att ha den.

Nessie72: Vad trevlig att det är många som bär pinsen : )

Kibell.. Adressen till sidan är http://www.ebinfoworld.com/ vi har inte lagt upp Tille där än. Men det beror mest på att vi inte har tagit oss för.

Kramisar
    Therese

• PamH

Hej Hej!!

Vill bara ge er en stor god natt kram.

Kramar/Pernilla med Familj

• HeWe
    Bara ett litet gonatt här också då..sussa gott..imorgon väntar säkert ännu en dag me hetta..pust å stonk..men såå härligt me sommarn igen..
    Ha de bra..krama gooLiam å Tillemann får mina slängpuzzar..massvis me nattinattikramar till er gooa familjen..kram Helén.
  • LovleyMamma

Hejsan Tille!!!
    Har du haft en bra dag? Jag har inte varit inne på länge och skrivit till dig, men tänkt på dig ofta.
    Elias hälsar och vinkar upp till dig!!!

• LovleyMamma

Hälften av mitt inlägg försvann.

Therese och Nicklas, hoppas att ni mår bra i värmen. Så skönt att sommaren har kommit.

Önskar er en god natt!

Kramar jessie med familj

• Happy me
    Oj, oj... Det var några dagar sen jag var in här... Har haft fullt upp. Längtar lite till i nästa vecka då det lugnar ner sig. Vi har haft dop, födelsedagar, främmande och nu i helgen har vi födelsedag i familjen... *Pust*

Har läst lite i kepa71:s dagbok och et ju att ni varit uppe. Verkar som ni har haft en bra helg tillsammans. Det är jag glad för! Skönt för dem också att få lite stöd och omtanke från några som vet exakt vad de går igenom.

I dag fick jag boken också. Hm, jag sparar den till i nästa vecka då jag har det lugnare runt om mig. Förstår att den kommer dra upp lite känslor och det får den gärna göra men inte just nu. Förstår ni hur jag menar? Tille berör ju fortfarande på ett underligt, varmt och innerligt sätt. Klart att boken också kommer göra det.

Jag hoppas att ni har det bra i värmen. Har barnen fått sommarlov ännu? I morgon är det skolavslutning här. Min äldsta dotter ska gå ur 1:an och ha en fin vit klänning vi köpte i Paris. Efter avslutningen ska vi förhoppningsvis åka och bada hela familjen. Sköt om er hela familjen! KRAM!!!

Hej Tillehjärtat!
    Vilken sol du har hittat till oss! Den är verkligen fin! Jag kan ju förstå att du letat fram en sån fin, du trivs väl bra där uppe nu och kanske är det ett sätt att visa oss det? Du finns här i ditt lilla kryp-in i mitt hjärta och du Tillehjärtat, är ofta, ofta i mina tankar också. Kram på dig! Jo, visst får du en snusning också. Sov gott!