• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sgr

Godnatt familjen! Fick Tilleboken idag,kommer nog att gråta mig till sömns,hans vackra lilla ansikte med de stora blåa ögonen på omslaget. Vilken liten ängel ni låtit oss träffa. Hoppas Ni haft en varm och skön dag. Kikar in i morgon. Sov gott...

God natt Tilleman! Hoppas du haft en bra dag med mycket bus. Ni har väl alltid fint väder där uppe i det blå, men tack för värmen ni skickar, kanske det är era vackra ögon som strålar lite extra? Sov gott lilleman på ditt lilla moln...

Snusningar
    Sandra/sgr

• nisse

Ville bara säga god natt till er! Har fått boken om Tille idag och har läst ut den också. Tårarna rann, tiden i början måste ha varit fruktansvärd! Tack för att ni delar med er! ;0)

Tille, Tille, Tille, när jag satt ute och läste din bok idag så kom den en underbar gul fjäril och satte sig på min stol! Tala om att du hänger med på allt som händer ;0) Märkte även att du var med när jag var vid min systers nyinköpta sommarstuga. Då kom du och en vän fram när vi var nere vid sjön. När min lille Jesper fick syn på er fjärilar försökte leka tafatt med er, han storskrattade verkligen! Lille vän, tänker så mycket på dig! Alla nattiskramar i världen till dig!

• Tarjas

Tillehjärtat...jag vet att du sover redan...och det borde jag också göra. Men jag började läsa Tille-Lille boken...och fastnade...kunde inte slita mig...men så vaknade Markus och var lite ledsen, och då märkte jag att klockan redan är mycket. Ville bara säga Tillehjärtat...att din mamma berättat så bra, så fint, utan krusiduller, med kärlek, sorg, glädje och med mycket insikt...om dig...Tille-Prinsen...om din resa...här hos din underbara familj...Det är så skönt att i det jobbiga som varit och är, kan din mamma och pappa se glädjen i livet, acceptera att livet går vidare. Det gör den ju för dig också Tillevännen...bara någon annanstans...

Nattikramar till dig...älskade lilla vän

I mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet

Snusningar
    Tarja

• thelif

Idag, Tille-hjärtat, har boken kommit till mig i Boden! Som jag har längtat efter den. Tille-Lille.. Jag har läst lite idag i den, och som alltid berör ni mig så mycket. Jag hann inte så långt, vännen, för grannen ringde och störde.. Attans granne! Nä, hon är verkligen toppen, så det gjorde faktiskt ingenting. Men nu! Nu, när jag efter ett antal timmars arbete med att hämta hem mina barn från fotbollskola och dagis, middag, lek med min lilla systerdotter som kom och hälsade på med sin mamma och ett cirkusbesök, packade dagis-/fotbollsskoleväskor och kläder så ska jag nu duscha och sen gå och lägga mig och läsa om dig innan jag ska sova. Vilket förmodligen kommer att innebära att min nattsömn inatt blir ganska kort.. Men hur skulle jag kunna låta bli?

Hoppas Therese, Nicklas och Liam, att ni haft trevligt i Boden (hur skulle man inte kunna ha det?)

1000 styrkekramar!

• HeWe
    Hejhej kära gooe ni familjen kärlek...

Hoppas hemresan gått bra...stekandes hett i bilen, kanske...men då får man nog stanna oftare istället..men de har ju varit kollosalt varmt idag..
    Tusen, tusen tack för de gooevännen Tillemann....solen som aldrig slocknar...
    för mej e du även ...värmen som aldrig slutar värma...
    Såå roligt ni verkar ha haft det i Boden...å skönt måste de kännas att ha nån att prata me som förstår ens innersta känslor på nåt sätt..som varit å är me om samma saker..ni verkar ju ha fått en otroligt fin vänskap...de känns bra.

Tillemann, min vän...hur e de där uppe i Nangijala..ser du till så att Berat har de bra me...ni e ju Fjärils-Änglavänner ni 2... Du e säkert den killen som är såå poppis där uppe bland allihopa...ingen kan väl undgå att älska dina djupa blå ögon...så e de...dom föll jag för me...såå underbart vackra min vän..
    Nu ska sagoTant försöka krypa i säng, vad tror du om de..en ny dag imorrn, så får vi pratas vid mer...jag vinkar ju ofta till dej, du ser mej väl...vinkevink...åsså när jag påtar i min rabatt..måste ju se om dina å papz fina blommor..såå fint.
    Nu får du gå å krypa ner hos dina gooa vänner där uppe bland de dunmjuka molnen...krama gooe bamzesnutten, lilla runda gubben å Berat från mej, jag saknar er sååååå mycket..kram från din vän..SagoTant..Helén.

MammaMyz, PappaGooos å TigernLiam..nattimatti...sov ut länge imorrn, ni har hållt er på vägen såå länge, så ni får allt ta er en välförtjänt sovmorgon..kram er vän Helén i Piteå.
  • CamillaG

Therese!!!

Jag fick bade vykortet och Tille's resa idag och jag kan inte sluta grata! Tack!!
    Dom kunde inte ha kommit lagligare.
    Idag sjong jag Better Place for tre av topp-publisisterna i Hollywood. Alla alskade den!! Jag kan dock fortfarande inte sjunga den utan att borja grata...Att fa se Tille i levande bildee ar den finaste gavan jag kunde fatt!!!
    Tack, tack, tack!!

Manga kramar Camilla

• lousa

manga kramar från osss lille Tille. vi saknar dej

• nessie72

Godmorgon familjen....hoppas resan gick bra hem?????

Tille ännu ett jättetack för det fina vädret....här skiner solen och fåglarna kvittrar....

Vad skall ni barn hitta på uppe bland molnen idag då???? Leka kurregömma i skuggan??? Drakflygning....vatten lekar????
    Vad ni än gör så kommer ni ha det underbart..... ...

• shines

KIkar in o säger god morgon o önskar er en riktigt härlig dag!!
    Kram Camilla